برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه الی ساب له پرفیوم این وایت ادو پرفیوم Elie Saab Le Parfum In White EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه الی ساب له پرفیوم این وایت ادو پرفیوم Elie Saab Le Parfum In White EDP For Women کد 14382 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن الی ساب له پرفیوم این وایت Elie Saab Le Parfum In White EDP For Women 90 میل
نام تجاری:
4,649,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن الی ساب له پرفیوم این وایت ادو پرفیوم Elie Saab Le Parfum In White EDP For Women در سال 2018 میلادی در لبنان معرفی و تولید شد.بطری عطر له پرفیوم این وایت به زیبایی طراحی شده و مایع طلایی‌ رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌ خوبی دیده می‌شود.در بطری با طرح زیبایش مانند یک الماس تراش‌خورده است.
عطر جذاب و اغواگر Le Parfum In White با داشتن رایحه شیرین و خنک خود، مناسب فصول زمستان، پاییز و بهار است و همچنین برای مهمانی های شبانه پیشنهادی عالی برای خانم های شیک پوش می باشد.
ساختار رایحه عطر الی ساب له پرفیوم این وایت ترکیبی از میوه، وانیل، مرکبات، صمغ، گیاهان معطر و گل است و نت آغازین پرتقال ماندارین، بهار نارنج، رد بریس، شکوفه پرتقال می باشد که وقتی این عطر را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری ‌کنید، خیلی سریع متوجه بوی شکوفه‌ی پرتقال آفریقایی خواهید شد.پس از مدتی متوجه تغییر مسیر به سمت نت های میانی خواهید شد که ترکیبی از گل یاس، هلو است و سپس بعد از آن نت میانی جای خود را به نت پابانی میدهد. نت پایانی شامل صمغ پرویی، وانیل، مشک، عنبرسفید، نعنا هندی، بنزویین می باشد.
غلظت عطر زنانه Elie Saab Le Parfum In White ادوپرفیوم و نیز رایحه غالب آن گل های سفید است که استشمام آن حس تازگی و طراوت را به شما هدیه میدهد، همچنین از لحاظ بویایی مشابه عطر زنانه Jean Paul Gaultier Classique Intense می باشد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه الی ساب له پرفیوم این وایت ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه الی ساب Le Parfum In White دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن الی ساب له پرفیوم این وایت ادو پرفیوم Elie Saab Le Parfum In White EDP For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
90 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
زمستان پاییز بهار
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
پرتقال ماندارین، بهار نارنج، رد بریس، شکوفه پرتغال
رایحه میانی
گل یاس، هلو
رایحه پایه
صمغ پرویی، وانیل، مشک، عنبرسفید، نعنا هندی، بنزویین
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم