برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر زنانه الی ساب له پرفیوم ریسورت کالکشن 2017 کالکشن ادوتویلت Elie Saab Le Parfum Resort Collection 2017 Collection EDT

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه الی ساب له پرفیوم ریسورت کالکشن 2017 کالکشن ادوتویلت Elie Saab Le Parfum Resort Collection 2017 Collection EDT کد 11549 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه الی ساب له پرفیوم ریسورت کالکشن 2017 کالکشن ادوتویلت Elie Saab Le Parfum Resort Collection 2017 Collection EDT 90 میل
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
4,946,000 تومان
%2 تخفیف
4,846,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(9 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه الی ساب له پرفیوم ریسورت کالکشن 2017 کالکشن ادوتویلت Elie Saab Le Parfum Resort Collection 2017 Collection EDT جدیدترین محصول برند لبنانی الی ساب است که در سال 2017 برای بانوان طراحی و به بازار جهانی عرضه شده است. عطر ریسورت کالکشن 2017 توسط عطرساز سرشناس، Francis Kurkdjian طراحی شده است و رایحه ای خنک و شیرین دارد و برای استفاده در فصول گرم سال مناسب است. اگر شما هم طرفدار عطر های میوه ای از یک برند معتبر هستید، ادکلن ریسورت کالکشن 2017 با کیفیت خوب، ماندگاری و پخش بوی عالی، انتخاب شایسته ای برای شما خواهد بود و تا مدت ها می تواند عطر شماره یک شما باشد.

نت اولیه با رایحه ی پرتقال ایتالیایی و گل پلومریا آغاز می شود و در ادامه رایحه نت میانی با عطر دلپذیر گل یاسمین، بهار نارنج و انار مشام شما را نوازش خواهد داد. در نهایت عطر خوش گیاه پاتچولی هرم بویایی ریسورت کالکشن 2017 را تکمیل می کند. استشمام این روایح جذاب سبب تقویت قوه تمرکز و انرژی مثبت شما می گردد و حس طراوت و خنکای نسیم را به جسم و روح شما القا می کند. لطفا نظرات خود را درباره ادکلن ریسورت کالکشن 2017 ثبت نمایید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه الی ساب له پرفیوم ریسورت کالکشن 2017 کالکشن ادوتویلت Elie Saab Le Parfum Resort Collection 2017 Collection EDT را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
90 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
پلومریا، پرتقال ایتالیایی
رایحه میانی
گل یاسمین، بهار نارنج و انار
رایحه پایه
گیاه پاتچولی
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
سایر مشخصات
محصول سال 2017
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم