برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن گرلن جیکی زنانه Guerlain JICKY

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن گرلن جیکی زنانه Guerlain JICKY کد 14317 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه گرلن جیکی Guerlain JICKY For Women 100 میل
نام تجاری:
12,210,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن گرلن جیکی زنانه Guerlain JICKY در سال 1889 توسط برند فرانسوی و معتبر گرلن به بازار بزرگ عطر و ادکلن معرفی شد و توانست در زمان بسیار کوتاهی طرفداران بسیاری زیادی را به خود جلب کند.
عطر زنانه گرلن جیکی عطری با رایحه خاص و تند است که با غلظت ادوپرفیوم و قیمت مناسب نسبت به غلظت و حجم آن در فروشگاه اینترنتی ارشاکو قابل دسترس شما عزیزان قرار گرفته است تا از خریدی امن در منزل خود لذت ببرید.
عطر Guerlain JICKY با رایحه تند و تلخ و ساختار وانیل، چوب، مرکبات، ادویه و چرم جزو رایحه های بی نظیر در صنعت بزرگ عطرسازی است که برای هر چهار فصل سال مناسب می باشد.می توان در نت آغازین آن رایحه های لیمو، ترنج، ماندارین و رزماری را احساس کرد و هنوز عطر خوش لیمو از مشام شما نرفته که نت میانی خود را نمایان می کند با رایحه های بی نظیر ریحان، اسطوخودوس، یاسمن و دانه تونکا و هنوز محو رایحه ریحان هستید که نت پایانی با رایحه های چوب سرخ برزیلی، صندل، چرم، نت‌های فلفلی و وانیل احساس می‌شود.
عطر زنانه گرلن JICKY با ظاهری خلاقانه و متفاوت جزو عطرهای کلاسیک می باشد که شیشه ی آن شبیه به یک دامن پر چین و گل است که اصالت را به شما نمایان می کند و عطر زرد رنگ از داخل بطری قابل رویت است البته با دو طراحی شیشه مختلف عرضه شده است. با امتحان کردن این عطر مطمئناً از عطرها با رایحه های گوناگون بی نیاز می شوید زیرا این عطر تمام نیاز شما از یک عطر را برطرف کرده و عطر درجه یک شما خواهد شد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر زنانه Guerlain JICKY دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن گرلن جیکی زنانه Guerlain JICKY را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
تند، تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
لیمو، ترنج، ماندارین، رزماری
رایحه میانی
ریحان، اسطوخودوس، یاسمن، دانه تونکا
رایحه پایه
چوب سرخ برزیلی، صندل، بنزویین، چرم، نت‌های فلفلی، وانیل
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
سایر مشخصات
مبدا برند کشور فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم