برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن آمواج (امواج) فیگمنت وومن زنانه Amouage Figment Woman

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج (امواج) فیگمنت وومن زنانه Amouage Figment Woman کد 11684 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه آمواج فیگمنت وومن Amouage Figment Woman 100 میل
نام تجاری:
11,709,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه آمواج فیگمنت وومن Amouage Figment Woman در گروه عطرهایی با رایحه گلی قرار گرفته و در سال 2017 معرفی گردید.کمپانی آمواج عمان برای عطر  امواج فیگمنت وومن اصل نیز همچون نسخه عطر و ادکلن مردانه آمواج Figment Man از شیشه ی انحصاری خودش استفاده نموده و آن را با غلظت ادو پرفیوم روانه بازار ساخته است.عطر زنانه آمواج فیگمنت وومن رایحه ای غالب از گلهای سفید و ادویه دارد و رایحه اولیه آن با زعفران ، یاسمن و میخک آغاز می شود. رایحه مشابه با عطر امواج فیگمنت زنانه را با عطر و ادکلن زنانه کاچارل (کاشارل) ادن Cacharel Eden می توانید تجربه کنید.
عطر آمواج فیگمنت وومن اصل اماراتی در رایحه میانی دارای نت هایی چون یاس ، مریم ، سوسن و شکوفه ی پرتقال، یلانگ یلانگ و دارچین است . اما رایحه ی پایه ای که پس از استفاده از Figment Woman به مشام می رسد ، بوی زنبق ، پاپیروس، بخور و نعنای هندی را به همراه دارد. عطر زنانه امواج فیگمنت وومن اصل و اوجینال دارای رایحه ای تند گرم بوده و فصل های سر سال بهترین زمان از این عطر است.

عطر امواج فیگمنت وومن از کالکشن Collections Discontinued است و عطر و ادکلن زنانه آمواج فیت وومن Amouage Fate نیز در این گروه قرار دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه آمواج فیگمنت وومن دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه آمواج (آمواژ) فیگمنت وومن ادوپرفیوم Amouage Figment Woman EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل های سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
میخک - زعفران - یاسمن
رایحه میانی
یاس - مریم - سوسن - شکوفه پرتقال - یلانگ یلانگ
رایحه پایه
زنبق - پاپیروس - نعنای هندی- بخور
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم