برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن آمواج (امواج) لیلاک لاو زنانه Amouage Lilac Love

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج (امواج) لیلاک لاو زنانه Amouage Lilac Love کد 11531 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن زنانه آمواج لیلاک لاو ادو پرفیوم Amouage Lilac Love Eau De Parfum For Women 100 میل
  • ادکلن زنانه آمواج لیلاک لاو ادو پرفیوم Amouage Lilac Love Eau De Parfum For Women 100 میل - تستر
نام تجاری:
11,120,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه آمواج لیلاک لاو ادو پرفیوم Amouage Lilac Love Eau De Parfum For Women یکی از جدیدترین محصولات برند معتبر آمواج، محصول کشور عمان است که برای بانوان طراحی و به بازار جهانی معرفی شده است. عطر و ادکلن آمواج (امواج) لیلاک لاو زنانه Amouage Lilac Love رایحه ای رمانتیک و رویایی دارد که آن را از مجموعه ای از گل های معطر و زیبا به غنیمت گرفته است. رایحه ی غالب عطر امواج لیلاک لاو شامل والنیل، گل و نتهای پودری است که رایحه ای شیرین ایجاد می کند مناسب استفاده روزانه و روزهای معتدل است. عطر آمواج لیلاک لاو از مجموعه Collections The Secret Garden روانه بازار شده عطر و ادکلن آمواج (امواج) لاو تیوب رز زنانه Amouage Love Tuberose نیز در این مجموعه قرار دارد.

اگر شما نیز طرفدار عطرهایی با رایحه وانیل، چوب و گل از یک برند معتبر هستید، ادوپرفیوم امواج لیلاک لاو انتخابی شایسته و بی همتا برای شما خواهد بود. نت آغازین ترکیبی کاملا مبتنی بر رایحه ی گل ها دارد. این ترکیب شامل عطر خوش گل های یاسمین، رز، گاردنیا، صد تومانی و آفتاب پرست است. پس از اندک زمانی رایحه نت میانی جایگزین نت اولیه می شود. ترکیب نت میانی شامل رایحه ی معطر دانه تونکا، کاکائو و ریشه زنبق است که شیرینی ماندگار و متعادلی دارند و ذهن و روح شما را مسحور عطر جادویی و نشاط آور خود می کنند.همچنین استشمام این روایح حس اعتماد به نفس و انرژی مثبت مضاعفی را به شما هدیه می بخشد. در نهایت رایحه ی مطبوع وانیل، گیاه پاتچولی و چوب صندل هرم بویایی لیلاک لاو را تکمیل می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن زنانه آمواج لیلاک لاو ادو پرفیوم دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن آمواج (امواج) لیلاک لاو زنانه Amouage Lilac Love را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
گل یاسمین، رز، گاردنیا، صد تومانی، آفتاب پرست
رایحه میانی
دانه تونکا، کاکائو، ریشه زنبق
رایحه پایه
وانیل، گیاه پاتچولی، چوب صندل
سایر مشخصات
محصول سال 2016 از مبدا کشور عمان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم