برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زرجف 40 ناتس زنانه و مردانه Xerjoff 40 Knots

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زرجف 40 ناتس زنانه و مردانه Xerjoff 40 Knots کد 7205 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مشترک زنانه مردانه زرجف 40 ناتس ادو پرفیوم  xerjoff  40knots edp 100 میل
نام تجاری:
15,947,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه زرجف  40 ناتس ادو پرفیوم xerjoff 40 knots EDP for women and men در سال 2012 طراحی شد. زرجف مجموعه ای به نام  Join the Club طراحی کرد و برای هر یک نماد و افسانه ای تعیین کرد. و در این مجموعه که حدود 10 عطر دارد عطر 40 ناتس به افتخار باشگاه قایق بادبانی است. 
 عطر40 ناتس  زرجف از کیفیت و محبوبیت ویژه ای برخوردار هست و در میان مردان و زنان به طور مشترک اسفتاده می شود. ماندگاری مناسب و پخش بوی به صورت ملایم در فضا از ویژگی هایی است که در عطر  40knots جمع شده است. عطرهای مجموعه Join the Club به صورت محدود و نادر طراحی شده اند و بطری عطر به رنگ آبی است و هر عطری با این نام باید به همن شکل باشد و در حجم 50 میل ارائه می شود. رایحه غالب آن نت های چوبی بوده لذا عطری شیرین و خنک محسوب می شود و برای استفاده در هر چهار فصل سال مناسب است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه و مردانه زرجف 40 ناتس 40knots دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه زرجف  40 ناتس ادو پرفیوم xerjoff 40 knots EDP for women and men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نمونه های سبز، نمک
رایحه میانی
آب دریا ، نمونه های چوبی
رایحه پایه
سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم