برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زرجف کازاموراتی 1888 زنانه و مردانه Xerjoff 1888

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زرجف کازاموراتی 1888 زنانه و مردانه Xerjoff 1888 کد 5677 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت زرجف 1888 Xerjoff 1888 for women and men 100 میل
  • عطر اسپرت زرجف 1888 Xerjoff 1888 for women and men 100 میل - تستر
  • عطر اسپرت زرجف 1888 Xerjoff 1888 for women and men سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
10,320,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه زرجف کازاموراتی 1888 ادو پرفیوم Xerjoff 1888  EDP for women and men در سال 2013 با رایحه ی غالب ادویه های پرحرارت و تمی تند و گرم تولید و به بازار عرضه گردید  که مناسب روزهای سرد می باشد.عطر زرجف 1888 محصولی گل محور و شرقی است که برای زوج های جوانی که دوست دارند از یک رایحه ی مشابه استفاده کنند انتخابی مناسب است . عطر Xerjoff 1888 در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی میخک و فلفل سیاه می باشد که تندی محصول از رایحه ی تند فلفل ناشی می شود . در نت میانی به رایحه ی بهار نارنج و گل رز می رسد و در انتها به راحیه ی کهربا و چوب صندل ختم می شود .
عطر Xerjoff 1888 for women and men زیر را دارا میباشد :
رایحه ی اولیه : میخک - گشنیز - فلفل سیاه - زعفران
رایحه ی ثانویه : بهار نارنج - گل رز - یلانگ یلانگ
رایحه ی پایه : درخت توس - نعناع هندی - کهربا - چوب صندل
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه مردانه  Xerjoff 1888  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه زرجف کازاموراتی 1888 ادو پرفیوم Xerjoff 1888  EDP for women and men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
تند و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
میخک، گشنیز ، فلفل سیاه،زعفران
رایحه میانی
بهار نارنج، گل رز، یلانگ یلانگ
رایحه پایه
درخت توس، نعنا هندی،چوب صندل، کهربا
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-23

عطری بشدت گرم و شیرین مثل کیک یزدی ولی بسیار شیرین و زننده . یعنی اگه 10 - 12 تا کیک یزدی و یا مشابهاتش رو استفاده کنید ممکنه باز هوس کنید که یکی دیگه هم بخورین . در حالیکه این عطر غول آسا با پخش نسبتاً خوب و ماندگاریه بسیار زیادش بعد از 3 - 4 ساعت دل انسان رو میزنه و باید حتماً جای عطرو شست تا از بوی اون خلاص بشید . در ضمن زیاد اثری از این همه ترکیباتی که ذکر شده مشاهده نکردم . یه مقدار گُل و مخصوصاً رز - عنبر شیرین - کمی زعفران و مقداری چوب صندل و کمی بهار نارنج . (جمعاً یه چیزی شبیه و شیرینتر از کیک یزدی) . تست و نظر شخصی : رایحه : 3 از 10 - تقریباً خطی و یکنواخت بسیار گرم و شیرین و پس از 10 ساعت کمی تلخ و مرکباتی ولی همچنان شیرین - مخصوص 2 متر برف تو زمستون یا یخ بازی . پخش بو : 7 از 10 - چهار - پنج ساعت اما خوب و قوی تا یکی دو متری . ماندگاری : 10 از 10 - خیلی زیاد روی لباس تا دو روز و روی پوست نیمه چرب حدود 8 - 9 ساعت . ارزش خرید : لطفاً نخرین . تست شده با سمپل اوریجینال : 1805 - در سایتهای بچکد تست هم زرجف اعتباری نداره . من چند تا سمپل اوریجینال سفارش داده بودم و یکدونه هم زرجف مدل فیرو (Fiero) انتخاب کرده بودم ولی ایشان بدون هماهنگی این رو بجای اون مدل فرستاده بودن که بعداز تست ، روی جعبه طلاییه اون رو که دقت کردم دیدم اشتباه شده . البته مزیتی که داشت این بود که لااقل مدل 1888 رو تست کردم و معلوم شد که مورد پسندم نیست و شاید مطابق با خیلی از هم سلیقه های من . موفق و شاد باشید . با تشکر .

دانیال عاطفی 1399-09-29

با سلام و ارادت خدمت همه دوستان گرامی.در مورد ای عطر 1888چون از نظر شخصی من (چون عطر کاملا به سلیقه مرتبط هستش و بنده هم برای نظر ایشون احترام قایل هستم) وجود در مورد این عطر کاملا از نظرم کم لطفی شده،لذا فقط عرض میکنم تا بحال هیچ شخصی نبوده از دوستان صمیمی من که از بوی ابن عطر خوششون نیاد وچه رسد از انتقاد.البته انتقاد دوست عزیز برای من کاملا طبیعیست وفقط چون فرای اون مقدار که از نظرم در مورد عطری میشه انتقاد کرد بیان فرموده بودند قضاوت را به وست

1396-11-02

عطری بشدت گرم و شیرین مثل کیک یزدی ولی بسیار شیرین و زننده مثل کیک سوخته . یعنی اگه 10 - 12 تا کیک یزدی و یا مشابهاتش رو استفاده کنید ممکنه باز هوس کنید که یکی دیگه هم بخورین . در حالیکه این عطر غول آسا با پخش نسبتاً خوب و ماندگاریه بسیار زیادش بعد از 3 - 4 ساعت دل انسان رو میزنه و باید حتماً جای عطرو شست تا از بوی اون خلاص بشید . با اینحال بعضی از دوستان عطرباز که در کار عطرهای گرم هستن تا حدودی از رایحش خوششون اومده بود . خب لابد با سلیقه و یا مدل بویایی و جسمیه اونها جور بوده . مبارکشون باشه . در ضمن زیاد اثری از این همه ترکیباتی که ذکر شده مشاهده نکردم . یه مقدار گُل و مخصوصاً رز - عنبر شیرین - کمی زعفران و مقداری چوب صندل و کمی بهار نارنج . (جمعاً یه چیزی شبیه و شیرینتر از کیک یزدی) . تست و نظر شخصی : رایحه : 3 از 10 - تقریباً خطی و یکنواخت بسیار گرم و شیرین و پس از 10 ساعت کمی تلخ و مرکباتی ولی همچنان شیرین - مخصوص 2 متر برف تو زمستون یا یخ بازی . پخش بو : 7 از 10 - چهار - پنج ساعت اما خوب و قوی تا یکی دو متری . با 4 الی 6 پاف سمپل اوریجینال . ماندگاری : 10 از 10 - خیلی زیاد روی لباس تا دو روز و روی پوست نیمه چرب حدود 8 - 9 ساعت . ارزش خرید : از نظر من 2 از 10 برای 200 میل - اما از نظر بعضی از دوستان 6 از 10 برای 100 میل . تست شده با سمپل اوریجینال : 1805 - در سایتهای بچکد تست هم زرجف اعتباری نداره . موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم