برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه و مردانه فراری نوبل فیگ Ferrari Noble Fig For Women and Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه فراری نوبل فیگ Ferrari Noble Fig For Women and Men کد 13244 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه و مردانه فراری نوبل فیگ Ferrari Noble FigFor Women and Men 100 میل
نام تجاری:
2,481,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه فراری نوبل فیگ Ferrari Noble Fig For Women and Men یکی از سه عطر فراری از لاین فراری اسنس کالکشن است که در سال 2015 معرفی گردید. همه ی نسخه های طراحی شده در سری فراری اسنس کالکشن رایحه ای مشترک میان بانوان و آقان می باشند که با تاکید بر یک نت خاص طراحی شده اند. عطر زنانه و مردانه فراری نوبل فیگ نیز با رایحه ای بر پایه برگ انجیر ساخته شده و رایحه ای خنک و شیرین دارد. نت های آغازین فراری نوبا فیگ را برگ انجیر ، ماندارین و فلفل صورتی تشکبل می دهد .رایحه ی زنبق و سالویا اسکلاریا با گذشت اندک زمانی به نت های آغازین ملحق می شوند و در کنار آنها ترکیبی بی نظیر را پدید می آورند . با گذشت زمان عطر دل انگیز مشک نیز در کنار نعنای هندی به ترکیب نوبل فیگ افزوده می گردد تا شیرینی و خنکی رایحه را تکمیل نماید. 
عطر زنانه و مردانه فراری نویل فیگ با غلظت ادوتویلت و در حجم 100 میل تهیه گردیده و انتخابی مناسب برای فصول گرم سال به شمار می آید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه و مردانه فراری نوبل فیگ Ferrari Noble Fig For Women and Men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه فراری نوبل فیگ Ferrari Noble Fig For Women and Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
خنک و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-01-12

این عطر بوی خیلی خوبی داره از روایح برگ و درخت انجیر با مقدار کمی روایح فرش اسپایسی و کمی گلی که بوی تازه ای از چوب و رطوبت درختان انجیر را تداعی میکنه ، البته تا حدی بوی پوست مرکبات تازه هم در کنار اینها هست اما نه زیاد . بوی عطر در مدت پراکندگی تغییرات زیادی نداره اما یکنواخت هم نیست و میشه براحتی در هر لحظه و هر مکانی ازش استفاده کرد ، بوی خنک تازه و کمی شیرین چوب و برگ درخت داره که در آخرای ماندگاریش بوی نعناع هندی بیشتر مشخص شده و یک بوی چوبی بالسمیک تازه ازش به مشام میرسه که مقداری معتدلتر از ابتدای عطره اما هنوز خنک به حساب میاد . پخش نسبتا خوب و مشخص تا دو سه ساعت با 6 پاف اوریجینال و ماندگاریه حدود 5 ساعت روی پوست که در هوای گرم باید در طی روز حداقل 2 بار تمدید بشه اما به نسبت خنک بودن پرفورمنس خوبی داره . با این قیمت فعلی 8 از 10 برای 100 میل ، شیشه و بسته بندی بسیار با کیفیت و درب فلزی با روکش چرم مصنوعی داره و تمام مشخصات عطر در زیر شیشه با لیزر حک شده .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم