برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه و مردانه فراری برایت نرولی ادو تویلت Ferrari Bright Neroli EDT For Women and Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه فراری برایت نرولی ادو تویلت Ferrari Bright Neroli EDT For Women and Men کد 13243 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه و مردانه فراری برایت نرولی Ferrari Bright Neroli For Women and Men 100 میل
نام تجاری:
35,918,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه فراری برایت نرولی ادو تویلت Ferrari Bright Neroli EDT For Women and Men عطری است با رایحه ای خنک و شیرین که در سال 2015 معرفی گردید. ادکلن فراری برایت نرولی رایحه ای مرکباتی داشته که  با عطر دلنشین گل های سفید ادغام گردیده است . برایت نرولی فراری با نت هایی چون نارنج ، لیمو ترش و بالنگ آغاز می گردد و پس از اندک زمانی نت های گلداری چون بهار نارنج و شکوفه پرتقال به همراه رایحه ی فلفل سیچوان و رزماری نیز به آن افزوده می گردد. با گذشت زمان رفته رفته عطر بهار نارنج و شکوفه پرتقال بر رایحه مرکباتی آغازین غالب می شود و با وارد شدن رایحه ی نعنای هندی ، کهربا و خس خس خنکی و شیرینی عطر مشترک زنانه و مردانه فراری برایت نرولی تکمیل شده و رایحه ای بی نظیر را ایجاد می نماید. 
عطر فراری نرولی برایت با غلظت ادوتویلت و در حجم 100 میل تهیه گردیده و انتخابی مناسب برای فصول گرم سال به شمار می آید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه و مردانه فراری  Bright Neroli دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه فراری برایت نرولی ادو تویلت Ferrari Bright Neroli EDT For Women and Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
خنک و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
نارنج , لیمو ترش , بالنگ
رایحه میانی
بهارنارنج , شکوفه پرتقال , رزماری , فلفل سیچوان
رایحه پایه
خس خس , کهربا , نعناع هندی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-01-13

بوی نسبتا خوبی داره خنک و شیرین و گلی که ته بویی از نعناع هندی - کمی چوب و ادویه تازه هم ازش به مشام میرسه ، بوی اصلی در این عطر رایحه شکوفه و گل بهار نارنجه که با کمی روایح دیگه ترکیب شده . عطر خوبیه ولی بخاطر اینکه زیاد بوی شربت بهار نارنج میداد دیگه تمدیدش نکردم ولی خیلیا شیفته این عطرن . پخش کمتر از متوسط حدود یکی دو ساعت با 4 پاف اوریجینال و ماندگاریه حدود پنج شش ساعت روی پوست . 7 از 10 برای 100 میل با قیمت مناسبی که الان موجود هست . شیشه و بسته بندیش هم مثل چند مدل دیگه اش بسیار مرغوب و با کیفییته ، بچکد و مشخصاتش هم لیزری حک شه . عطر ژک ساف مجیک بلو یه شباهتایی به این داره کیفیتش هم خوبه .

1398-07-30

بنده شامه تیزی ندارم و ساده میکنم. تاپ نوتش با بوی ترنج شروع میشه. ترنج تازه رو قاچ بزنی همین بوی سبز و ترش رو داره. بوی شکوفه هاش که گفته، بهارنارنجش کم و شکوفه پرتقالش بیشتره. بهارنارنج تازه و خشکش متفاوته. در این کار شبیه شکوفه تازه در اومده هست که هنوز کامل باز و رسیده نشده. وقتی که بچینی و توی دستت له کنی دقیقا همین بو رو میده. این مدی نوت گلی و با طراوت در کل زمانی که مشامتون رایحه رو حس میکنه باهاتون هست. بیس نوتش رو حس نمیکنم و باید بینی رو بچسبونی به محل عطر که بفهمی شیرینی و خشکی آخرش هم باقی است. یه عطر یونی س ک س که به نظرم بیشتر مردونه اس. قابلیت بلایندبای. واو فاکتور نداره. اما عموم سلیقه ها رو راضی میکنه. اولش فک میکنی عطر حرم زدی اما یکم بهش زمان بدی، کیفیت رایحه شگفت زده ات میکنه. برای استفاده روزمره، وقتایی که حالت شاده و روفرمی، مخصوص آدمای مهربون و احساساتی، مناسب قرارهای عاشقانه و قدم زدن زیر بارون، قابل ست کردن با لباس کتونی، رنگ روشن. در کل برای تنوع و داشتن یه عطر گلی در مجموعه، داشتنش خالی از لطف نیست. ماندگاریش تقریبا کمه. اما پخشش و رد بویی که اطرافت به جا میمونه در این مدت کم بیشتر از متوسطه. این عطر روی پوست خودشو نشون میده تا روی لباس. کیفیت رایحه: 9/5 از 10 ماندگاری: 5 از 10 پخش بو: 8 از 10 ارزش خرید نسبت به قیمت: 8 از 10 با تشکر از ارشاکو بابت خدمات صادقانه

محصولات مرتبط
عطر مردانه فراری من این رد Ferrari Man in Red for men عطر مردانه فراری من این رد Ferrari Man in Red for men
پیشنهاد ویژه محدود
5,199,000 تومان 5,349,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه فراری من این رد ادو تویلت Ferrari Man In Red EDT For Men کد 9792 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم