برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن گرلن اینسولنس لیمیتد ادیشن زنانه Guerlain Insolence Limited Edition

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن گرلن اینسولنس لیمیتد ادیشن زنانه Guerlain Insolence Limited Edition کد 13026 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه گرلن اینسولنس لیمیتد ادیشن Guerlain Insolence Limited Edition for Women 50 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن گرلن اینسولنس لیمیتد ادیشن زنانه Guerlain Insolence Limited Edition با رایحه ای شیرین و گل دار در سال 2008 توسط کمپانی خوش نام گرلن معرفی شد. اینسولنس لیمیتد ادیشن رایحه ای پودری و چوبی داشته که با ترکیبی با ظرافت و بسیار زیبا طراحی گردیده است وجود نت هایی چون تمشک ، ترنج ، لیمو و توت قرمز در رایحه ی آغازین حس و حال خوراکی و مرکباتی را در رایحه ایجاد می نماید اما با گذر زمان و ورود روایحی چون گل رز ، بنفشه و شکوفه ی پرتقال ، از حالت مرکباتی اولیه کاسته شده و رایحهی لیمیتد ادیشن اینسولنس به سمتگل دار و پودری هدایت می گردد. در پایه نیز وجود نت هایی چون مشک ، چوب صندل ، زنبق و تونکا تاثیرات مرکباتی اولیه را تا حد زیادی خنثی کرده و رایحه ای قالب با بوی چوب را ایجاد می نمایند. عطر زنانه گرلن اینسولنس لیمیتد ادیشن در حجم 50 میل و با غلظت ادوتویلت تهیه گردیده و ماندگاری بسیار خوب و پخش بوی قابل قبولی دارد و می تواند به عنوان یک عطر چهار فصل مورد استفاده قرار گیرد.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه گرلن اینسولنس لیمیتد ادیشن Guerlain Insolence Limited Edition for Women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن گرلن اینسولنس لیمیتد ادیشن زنانه Guerlain Insolence Limited Edition را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و گلدار
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
تمشك، ترنج ، توت قرمز، ليمو
رایحه میانی
گل رز، بنفشه، شكوفه پرتقال
رایحه پایه
زنبق، چوب صندل، تونكا، مشك
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم