برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار و حالت دهنده با بخار براون Braun AS530

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار و حالت دهنده با بخار براون Braun AS530 کد 3405 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,702,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(9 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار و حالت دهنده با بخار براون Braun AS530 Rotating Air Brush با توان  1000وات جهت خشک کردن و همچنین حالت دادن به موها و ایجاد فرهای درشت و ریز بسیار مناسب می باشد.
سشوار براون دارای سه سری مختلف جهت مرتب کردن و حالت دادن به موهاست که عبارتند از برس گرد 25 میلی متری ، برس بزرگ 40 میلی متری و برس شانه ای حالت دهنده.
از مشخصات سشوار براون می توان به قابلیت بخاردهی دستگاه اشاره نمود. جهت استفاده از عملکرد بخار ابتدا مخزن آب متصل به سر سشوار را باز کرده و آن را با آب شیر پر کنید. درب مخزن را بسته و مجددأ آن را به سر دستگاه محکم پیچ کنید. حال دکمه چرخشی سشوار را بر روی نشانگر تنظیم کنید. دو دقیقه منتظر بمانید تا آب بخار شود. با فشار دادن سر مخزن عملکرد بخار فعال می شود. عملکرد بخار قابل استفاده با تمامی سری ها می باشد.
ویژگی سشوار براون مجهز بودن به سه دمای قابل تنظیم می باشد. دمای 1 مناسب برای عملکرد بخار و حجم کمی از موها می باشد. همچنین از این دما می توان برای خشک کردن ریشه موها استفاده نمود. دمای 2 جهت خشک کردن و حالت دادن حجم بالای مو مناسب است. از دمای 3 می توان برای خشک کردن اولیه موهای خیس به همراه برس حالت دهنده استفاده نمود. دکمه تنظیم دما به صورت چرخشی طراحی شده است و به راحتی قابل چرخش می باشد. با چرخش دکمه چرخشی بنفش دمای مناسب را انتخاب کنید.
با دکمه ی سرد میتوان حالت موهها را تثبیت کرد. جهت استفاده از حالت باد سرد کافی است با استفاده از شست دست دکمه چرخشی را به سمت پائین بکشید تا باد سرد فعال شود.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی سشوار و حالت دهنده براون AS530 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار و حالت دهنده Braun مدل AS530 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی سشوار ارشاکو سشوار و حالت دهنده با بخار براون Braun AS530 Rotating Air Brush را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
850-1000 وات
نوع مصرف
خانگی
باد سرد
دارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
1/8 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم