برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار حرفه ای دایسون ایروارپ کمپلت Dyson Professional hair dryer airwrap complate

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار حرفه ای دایسون ایروارپ کمپلت Dyson Professional hair dryer airwrap complate کد 20440 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • صورتی
  • کبالت
نام تجاری:
40,770,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار حرفه ای دایسون ایروارپ کمپلت Dyson Professional hair dryer airwrap complate از جدیدترین و کامل‎ترین سشوارهای موجود برند دایسون است که دارای 8 سری که شامل: 1 عدد سری خشک‎ کن که خیسی موها را از بین برده و به حالت مرطوب درآورده و مو را آماده حالت دهی می‎نماید، 1 سری برس حجم دهنده گرد که هم موها را خشک و هم حالت می‎دهد، 1 سری سفت و 1 سری نرم مخصوص صاف کردن موها، 2 سری 1.2 اینچی جهت ایجاد فر یا موج‎های حجیم و نیز 2 سری 1.6 اینچی جهت ایجاد فر یا موج‎های شل، بوده که شما را از هر برس جداگانه دیگر بی‎نیاز می‎کند.
از دیگر ویژگی‎‎های سشوار دایسون حرفه‎ای airwrap complate می‎توان به داشتن 4 دمای متفاوت، 3 سرعت متفاوت، باد سرد اشاره کرد. سشوار Dyson airwrap complate دارای موتور AC بوده و مناسب مصرف حرفه ای در آرایشگاه‎ها می‎باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار دایسون airwrap complate دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین سشوار ارشاکو سشوار حرفه ای دایسون ایروارپ کمپلت Dyson Professional hair dryer airwrap complate را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم