برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار جذاب دایسون سوپر سونیک Dyson Supersonic

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار جذاب دایسون سوپر سونیک Dyson Supersonic کد 10465 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
27,953,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(49 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار جذاب دایسون سوپر سونیک Dyson Supersonic Hair Dryer Iron/Fuchsia به عنوان سشوار برتر که اخیرا معرفی شده است شناخته می شود. سشوار دایشون که به خاطر فناوری به کار رفته در آن و قدرت فوق العاده بالای سشوار به شدت مورد توجه قرار گرفته شده است. شرکت دایسون که یک شرکت بریتانیایی است و مهارت بالایی در تولید و طراحی لوازم خانگی دارد که نسبت به نمونه های معمولی بازار کاملا متفاوت هستند و این لوازم خانگی هم از نظر ظاهر و هم از نظر کاربرد کاملا حرفه ای و جذاب می باشند. اخیرا دایسون سشواری با سرعت مافوق صوت خود را رونمایی کرده است که بسیار کم صداتر، ایمن تر و دارای کارایی بالاتری است.

در ویدیوی زیر آنباکسینک یا جعبه گشایی سشوار دایسون سوپر سونیک را مشاهده می کنید:

در ویدیوهای زیر معرفی سشوار دایسون سوپر سونیک را مشاهده می کنید :

همیشه دغدغه این را داشته ایم که سشواری داشته باشیم که برای سالم ماندن موها بیشترین کمک را بکند. خشکی و شکنندگی موها ، موخوره و خشکی موها و حالت دهی بدون از دست دان حالت طبیعی مو به دلایل آسیب هایی که از گرمای سشوار ها به موها وارد می شود همگی مشکلاتی هستند که بارها به آن ها فکر کرده ایم.

سشوار سوپرسونیک دایسون دارای یک موتور v9 و فن 13 پره است که به یک دسته متصل هست. با ظاهری کاملا ساده طراحی شده و طوری طراحی شده است که هنگامی که در دست قرار می گیرد وزن خاصی را احساس نمی کنید. چرخش 110 هار دور در دقیقه در این سوشار ممکن شده است و همین باعث ایجاد فراکانس هایی شده است که تقریبا غیر قابل شنیده شدن دارند. به علاوه در این سشوار دایسون از فناوری استفاده کرده است که در قسمت داخلی عناصر گرمایشی قرار داده است و ایمنی را بالا تر برده است. و گفته می شود دایسون در این سشوار کمتری آسیب را به موهای سر وارد می کند پس تا کنون بهترین سشوار موجود در دنیا می باشد.

قدرت فوق العاده سشوار از موتور گرفته می شود که در دسته سوشار تعبیه شده است. این موتور کوچک فشار هوای متمرکزی که برای خشک نمودن و حالت دادن به موی سر مناسب باشد را تولید می کند. گفته می شود دایسون برای تولید این سشوار، بیش از 1700 کیلومتر موی طبیعی را مورد آزمایش قرار داده است. سرعت خشک کردن موها با این سشوار فوق العاده بالاست. علاوه بر خشک کردن موها می توان برای حالت دهی موها نیز از این سشوار استفاده نمود. خشک کردن و حالت دهی بدون استفاده از حرارت از ویژگی هایی است که در این سشوار وجود دارد. ماده خاصی از این سشوار خارج شده و وارد حفره‌های خاصی می‌شود که داخل محصول تعبیه شده‌اند. هر یک از این حفره‌ها کارایی جداگانه‌ای دارند. مثلا یکی برای مواج کردن مو‌ها و دیگری برای لَخت کردن آن است. در حال حاضر مالکیت معنوی این طرح به نام کمپانی دایسون در بریتانیا ثبت شده است.

«سر جیمز دایسون» تولید کننده این گجت در این رابطه اظهار داشته: «سشوارها عموما سنگین هستند و سر و صدای زیادی ایجاد می کنند. حتی باد گرم تولیدی آنها نیز به مو آسیب می رسانند. از این رو من از کارشناسان کمپانی خود درخواست نمودم تا اول دانش کافی در مورد مو کسب کرده و سپس خشک کننده ی موی سری را توسعه دهند که شایسته برند ما باشد.»

محصولات شرکت دایسون مثل عینک آفتابی خودکار که با آفتاب خیلی خوب خود را هماهنگ می‌کند یا اختراع دستکش SignAloud، از جمله ایده‌ها و نوآوری‌های نامور و کاربردی کمپانی دایسون است. محصولات تولیدی این شرکت نوپا نوعی باتری لیتیوم یونی است که از مواد جدیدی در ساخت آن استفاده شده و الکترولیت های مایع که اکنون مرسوم هستند را از ساختار باتری حفظ نموده.

فعلا مشخص نیست آیا موتور دیجیتالی این محصول همان چیزی باشد که در محصولات پیشین به کار رفته است؛ چون همانطور که می‌دانید دایسون تولید کننده بزرگ سشوار‌های سوپرسونیک یا همان سشوار هوشمند بدون حرارت مافوق صوت است!

فروشگاه اینترنتی سشوار ارشاکو سشوار دایسون با سرعت مافوق صوت Dyson Supersonic Hair Dryer Iron/Fuchsia را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-09-15

من خیلی وقت بود این سشوار چشممو گرفته بود تا بعد جور شدن پولش سفارش دادم و برام آوردن اولین نکته ای که به چشم میاد بسته بندی کالا هست و لوازم جانبیش مورد بعد بیصدا بودنشه که فوق العاده هست . کیفیت ساخت هم حرف نداره واقعا.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم