برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار حرفه ای بابیلیس پرو گلد (طلایی) BabylissPRO FXBDG1E GOLDFX DRYER 2200W

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار حرفه ای بابیلیس پرو گلد (طلایی) BabylissPRO FXBDG1E GOLDFX DRYER 2200W کد 20375 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
14,300,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار بابیلیس پرو گلد (طلایی) BabylissPRO FXBDG1E GOLDFX DRYER 2200W سشوار حرفه ای است  که به ویژه برای حداکثر جریان هوا، سر و صدای کم، لرزش کم و حداقل وزن طراحی شده است، یک جواهر فنی و مهندسی خالص ساخت ایتالیا است، با در نظر گرفتن راحتی شما و مشتریانتان، خشک کردن سریعتر و نتایج ظاهری طولانی مدت را ارائه می دهد.با ارائه موتور دیجیتال، طول عمر آن تا 10 برابر بیشتر از سشوارهای سنتی است و برای خروجی بهینه توسط وسایل الکترونیکی هدایت می شود. جریان هوا و سرعت برای حداکثر پایداری به طور مداوم کنترل می شود. نه کاهش قدرت و نه کاهش عملکرد وجود دارد و از نقاط مثبت آن ارتعاشات به میزان قابل توجهی در سشوار مدل FXBDG1E کاهش می یابد.این ویژگی انحصاری کارایی واقعی، بهترین نتایج حالت دهی و امنیت کامل به فیبر مو را ارائه می دهد. عملکرد توربو دارای مزیت دوگانه است که می تواند سرعت و جریان هوا را بدون افزایش دما افزایش دهد. خشک شدن را سریعتر می کند یا می تواند بر روی قفل های خاص بدون آسیب رساندن به محافظت از مو تأکید کند.GOLDFX دارای 2 تنظیم سرعت و 2 تنظیم دما برای حداکثر انعطاف پذیری و باد سرد برای تثبیت نهایی مدل است.

  • موتور EDM TECHNOLOGY سرعت بالا (23500rpm)
  • سرعت هوا: 190 کیلومتر در ساعت
  • جریان هوا: 73 متر مکعب در ساعت
  • فشار هوا: 2035Pa
  • سرعت خشک شدن: 6.1 گرم آب در یک دقیقه خشک می شود
  • مولد یون مرکزی
  • 2 تنظیم سرعت و 2 تنظیم دما
  • فیلتر پشت صداگیر قابل جابجایی

سشوار گلد بابیلیس دارای ژنراتور یونی برای خشک کردن و حالت دادن است که باعث کاهش کشش در سطح مو می شود و درنتیجه موهایی صاف، براق و سالم می بخشد.

سشوار GOLDFX دارای 3 نازل متمرکز کننده مختلف است.یک نازل مستقیم و باریک 6 میلی متری 60 میلی متری که برای صاف کردن مو مناسب است .یک نازل فوق نازک 4mm x 70mm برای فشار هوای بهینه و کنترل شده و حتی کارایی بیشتر.نازل بزرگ 6×75 میلی‌متری اریب‌دار برای خشک‌کردن نرم‌تر موها که  شکل آن کمی مورب است و به شکل قلم مو را کاملا در آغوش می گیرد.

یک شانه به عنوان یک ضمیمه به این نازل اضافه می شود تا امکان خشک شدن و حالت دادن به ریش را فراهم کند.

توصیه می کنیم هر بار که از آن برای مراقبت از ریش استفاده می کنید، خشک کن را روی دمای I و سرعت I (یا اگر می خواهید سطح دما را حتی بیشتر کاهش دهید سرعت II) با یا بدون توربو تنظیم کنید.

GOLDFX همچنین دارای یک کاهنده صدا برای راحتی بیشتر در استفاده برای مشتریان و شما و همچنین یک پخش کننده برای خشک کردن موهای مجعد و موج دار بدون افزودن حجم ناخواسته است.بدون فشار در ساعد و بدون خستگی کار خواهید کرد GOLDFX تنها 420 گرم وزن دارد.دسته کشیده فلزی آن، چسبندگی بدون لغزش را تضمین می کند. این دستگاه که کاملا با مرکز ثقل دستگاه هماهنگ است، تضمینی برای گرفتن متعادل و راحت است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه،  نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار بابیلیس FXBDG1E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه آنلاین سشوار ارشاکو سشوار بابیلیس پرو گلد (طلایی) BabylissPRO FXBDG1E GOLDFX DRYER 2200W  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2200 وات
نوع موتور
EDM TECHNOLOGY
فناوری تولید یون
دارد
سرعت پرتاب باد
190 کیلومتر در ساعت
باد سرد
دارد
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
2.75 متری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم