برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار حرفه ای بابیلیس راپیدو Babyliss BAB7000IE rapido

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار حرفه ای بابیلیس راپیدو Babyliss BAB7000IE rapido کد 13281 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,825,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(12 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار حرفه ای بابیلیس Babyliss BAB7000IE Hair Dryer یک سشوار حرفه ای است که با موتور AC و قدرتمند خود و همچنین با بهره گیری از تکنولوژی EDM می تواند نسبت به سشوارهای معمولی سرعت چرخش بیشتری، معادل 22500 دور در دقیقه، داشته باشد که تقریبا چیزی در حدود 25% سریعتر خواهد بود. همچنین وزن سبک تر ، ابعاد کوچکتر و البته مصرف کمتر سشوار BAB7000IE  بابیلیس ، از دیگر نقاط قوتی است که در مورد این سشوار حرفه ای وجود داشته و از آن یک سشوار کاملا حرفه ای و پرمصرف ساخته است. استفاده از فناوری تولید یون به همراه دکمه باد سرد و سیم بلند 2.80 متری از جمله مزایای دیگر سشوار BAB7000IE بابلیس می باشند. 
سشوار بابیلیس BAB7000IE برای حالت‌دادن و خشک‌کردن موها، سه متمرکزکننده‌ ی باد به عرض های 60، 70 و 75 میلیمتر و یک دیسپانسر داشته که می توان بر حسب نیاز از آنها استفاده نمود. به علاوه طراحی ارگونومیک سشوار بابیلیس سبب گردیده تا وزن آن به شکل متوازن پخش شود و همین امر باعث می‌شود در استفاده‌ های طولانی به ساعد فشاری وارد نگردد. همچنین سشوار حرفه ای BAB7000IE به کمک فناوری تولید یون، میلیون‌ها یون منفی را روی ساقه‌ی مو پخش کرده و سبب می گردد تا علاوه بر جلوگیری از الکتریسته شدن مو  ، موها براق‌تر و نرم‌تر به نظر برسند.
در ویدیو زیر آنباکسینگ سشوار حرفه ای بابیلیس 7000 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار حرفه ای بابیلیس  BAB7000IE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی سشوار ارشاکو سشوار حرفه ای بابیلیس Babyliss BAB7000IE Hair Dryer  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2200 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
جنس المنت
سرامیک تورمالین
سرعت پرتاب باد
194 کیلومتر بر ساعت
باد سرد
دارد
تقویت کننده‌ی توربو
ندارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
ولتاژ
220-240 ولت
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
2.8 متر
سایر ویژگی ها
- دارای موتور بسیار پرقدرت با تکنولوژی EDM- دو حالت سرعت و سه حالت دما- دور موتور: 22500 دور در دقیقه- عمر موتور: 5000 ساعت کارکرد- طراحی ارگونومیک- دارای سه متمرکز کننده با عرض 60، 70 و 75 میلی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم