برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست عطر و ادکلن زنانه و مردانه اسکلاره ویولت و سیلور ادوپرفیوم Sclaree Violet & Silver EDP For Men & Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر و ادکلن زنانه و مردانه اسکلاره ویولت و سیلور ادوپرفیوم Sclaree Violet & Silver EDP For Men & Women کد 16037 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ست عطر و ادکلن زنانه و مردانه اسکلاره ویولت و سیلور ادوپرفیوم Sclaree Violet & Silver EDP For Men & Women 75 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست عطر و ادکلن زنانه و مردانه اسکلاره ویولت و سیلور ادوپرفیوم Sclaree Violet & Silver EDP For Men & Women پکیجی شامل 2عطر محبوب از برند ایرانی اسکلاره می باشد: عطر مردانه سیلور و عطر زنانه ویولت.
اگر به عطرهایی با رایحه شیرین و خنک و میوه‌ای علاقه ‌دارید، عطرViolet یکی از بهترین گزینه‌های شما برای انتخاب است. این ادو پرفیوم زنانه 75میلی‌لیتری برای هر چهار فصل سال توصیه می شود. وقتی عطر اسکلاره را روی لباس یا محل نبضتان اسپری کنید، بوی گل ماگنولیا و بادام در فضای اطراف شما پخش خواهد شد. شیرینی ناشی از این عطر، انرژی و نشاط بسیاری به شما خواهد بخشید. پس از چند ثانیه، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی از ترکیب گل زنبق، گل‌های سفید و گیاه پاتچولی می دهند. در پایان، نت‌های دانه‌ی تونکا و وانیل هستند که حس شرقی حاصل از این عناصر طبیعی را در شما ایجاد می کنند.
عطر Silver نیز با کیفیت و قیمتی مناسب می‌تواند انتخاب بسیار مقرون به صرفه ای برای شما باشد. رایحه تند و خنک آن تناسب خوبی با روزهای گرم سال دارد. که ساختار رایحه ای آن بیشتر مرکبات می باشد و نت های تشکیل دهنده زیر را داراست:
نت آغازی: لیمو، گریپ فروت، یاس، جوز هندی
نت میانی: زنجبیل، فلفل صورتی، نت های دودی
نت پایانی: صندل سفید، خس خس، نعنا، سدر
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست عطر و ادکلن اسکلاره دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو ست عطر و ادکلن زنانه و مردانه اسکلاره ویولت و سیلور ادوپرفیوم Sclaree Violet & Silver EDP For Men & Womenرا با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
ادکلن زنانه: شیرین و خنک ادکلن مردانه:تند و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
ادکلن مردانه: 105میل- ادکلن زنانه: 75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
ادکلن مردانه: مناسب برای روزهای گرم ادکلن زنانه: مناسب برای چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
گل ماگنولیا و بادام
رایحه میانی
گل زنبق، گل‌های سفید و گیاه پاتچولی
رایحه پایه
شکر، پرالین، دانه‌ی تونکا و وانیل
سایر مشخصات
ادکلن مردانه: نت آغازی: لیمو، گریپ فروت، یاس، جوز هندینت میانی: زنجبیل، فلفل صورتی، نت های دودینت پایانی: صندل سفید، خس خس، نعنا، سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
614,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر جیبی 35 میل به همراه عطر و ادکلن مردانه 100 میل اسکلاره بلک افغان Sclaree Black Afghan EDP 35 & 100 ml For Men کد 15994 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم