برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست عطر و اسپری خوشبو کننده بدن زنانه اسکلاره ویولت Sclaree Violet Body Splash & EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر و اسپری خوشبو کننده بدن زنانه اسکلاره ویولت Sclaree Violet Body Splash & EDP For Women کد 15427 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
639,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست عطر و اسپری خوشبو کننده بدن زنانه اسکلاره ویولت Sclaree Violet Body Splash & EDP For Women ست ویولت حاوی دو عدد از محصولات اسکلاره می باشد :1 عدد عطر زنانه و 1 عدد اسپری خوشبو کننده بدن زنانه.
عطر ویولت در گروه بویایی میوه ای ، وانیلی و گیاهان معطر و گل طبقه بندی شده و دارای طبع شیرین و گرم می باشد و برای بانوانی که عاشق عطر و بوی شیرین و گرم هستند کاملا مناسب بوده و می توانند بصورت روزانه با عطر و اسپری خوشبو کننده زنانه ویولت پوست و لباس هایشان را معطر و خوشبو کنند.
نت اول ویولت با عطر گلی چون گل ماگنولیا و بادام آغاز شده و سپس رفته رفته در نت میانی با گل زنبق، گل‌های سفید و گیاه پاتچولی هماهنگ شده و در آخر بوی شیرین شکر، پرالین، دانه‌ی تونکا و وانیل زمینه در پس زمینه باقی خواهد ماند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ ست عطر و بادی اسپلش زنانه اسکلاره ویولت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست عطر و اسپری خوشبو کننده بدن زنانه اسکلاره Violet دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو ست عطر و اسپری خوشبو کننده بدن زنانه اسکلاره ویولت Sclaree Violet Body Splash & EDP For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست هدیه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
گل ماگنولیا و بادام
رایحه میانی
گل زنبق، گل‌های سفید و گیاه پاتچولی
رایحه پایه
شکر، پرالین، دانه‌ی تونکا و وانیل
سایر مشخصات
مشخصات اسپری خوشبو کننده بدن :حجم 230 میلی لیتر- ماندگاری مناسب- قابل استفاده روی لباس و بدن- مناسب برای استفاده روزمره
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
614,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر جیبی 35 میل به همراه عطر و ادکلن مردانه 100 میل اسکلاره بلک افغان Sclaree Black Afghan EDP 35 & 100 ml For Men کد 15994 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم