برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست عطر و ادکلن زارا دوقلو من گلد و من سیلور مردانه Zara Man Gold & Man Silver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر و ادکلن زارا دوقلو من گلد و من سیلور مردانه Zara Man Gold & Man Silver کد 14492 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ست عطر و ادکلن مردانه زارا من گلد و من سیلور Zara Man Gold & Man Silver For Men 80 میل + 80 میل
نام تجاری:
2,181,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست عطر و ادکلن مردانه زارا من گلد و من سیلور Zara Man Gold & Man Silver For Men ست عطر من گلد و من سیلور برای آقایان انرژی و قدرت غافلگیر کننده ای تداعی می کند .یکی از عطرهای دو قلو زارا عطر ادکلن سیلور از زارا یک رایحه فوژه آروماتیک مردانه است که در سال 2017 عرضه شد. نت های ابتدایی لیمو، اسطوخودوس و فلفل هستند. نت میانی نرولی و شکوفه پرتقال است. نت های پایه سدر و چوب صندل هستند.نتهای غالب از مرکبات، گل سفید و نت های چوبی است که با رایحه خنک مناسب روزهای گرم سال است.رایحه مشابه با عطر زارا سیلور عطر و ادکلن گوچی گیلتی پور هوم مردانه ادوتویلت Gucci Guilty Pour Homme است.

عطر ادکلن زارا من گلد  عطری است چوبی که دارای نت های غالب نتهای شیرین، نتهای گرم و تند و مرکبات است که با رایحه گرمی که ایجاد می کند بهترین زمان استفاده روزهای سرد سال است.  ادکلن زارا من گلد دارا ی نت بالایی لیمو است. نت های میانی پرالین و دارچین هستند. نت های پایه درخت آبنوس و عنبر هستند.رایحه عطر و ادکلن مردانه پاکو رابان بلک ایکس اس ادوتویلت Paco Rabanne Black XS EDT for Men مشابه با عطر زارا گلد است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست عطر من گلد و من سیلور دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو ست عطر و ادکلن زارا دوقلو من گلد و من سیلور مردانه Zara Man Gold & Man Silver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل + 80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو تویلت
سایر مشخصات
رایحه ها شامل ترنج و لیمو ، گیاهان تلخ ، چوبی است
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
2,812,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر زارا توباکو اینتنس دارک اکسکلوزو و ریچ وارم ادکتت مردانه zara tobacco intense dark exclusive rich warm addictive کد 18383 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم