برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست عطر و ادکلن زارا نایت پور هوم 3-2 مردانه Zara Night Pour Homme II-III

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر و ادکلن زارا نایت پور هوم 3-2 مردانه Zara Night Pour Homme II-III کد 14487 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ست عطر و ادکلن مردانه زارا نایت پور هوم 3-2 Zara Night Pour Homme II-III For Men 100 میل
نام تجاری:
3,051,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(18 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست عطر و ادکلن مردانه زارا نایت پور هوم 3-2 Zara Night Pour Homme II-III For Men ست عطر مردانه زارا نایت پور هوم محصولی است اورجینال و ریلکس با طبعی تند و بویی دلپذیر که بعد از هر بار استفاده شخص را مجذوب خود ساخته و رایحه ای که دارد دائمی و اعتیادآور است.

 عطر زارا  نایت پور هوم Homme II توسط زارا یک عطر آروماتیک فوژه مردانه است.  ادکلن زارا نایت پور هوم2 در سال 2017 به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی ترنج و لیمو هستند. نت میانی اسطوخودوس است. نت های پایه عنبر و سدر هستند.رایحه خنک دارد و نت های غالب مرکبات، آروماتیک و اسطوخودس دارد و مناسب روزهای گرم سال است.

  عطر زارا  نایت پور هوم Homme III توسط Zara عطری است کهربایی است که در سال 2017 به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی هل و ترنج هستند. نت میانی اسطوخودوس است. نت های پایه عنبر و سدر هستند.رایحه گرم مناسب روزهای سرد سال دارد.و نتهای غالب آروماتیک ، اسطوخودوس و ادویه تند دارد.

ساختار رایحه عطر نایت ترکیبی از ادویه جات ، مرکبات ، صمغ و گیاهان معطر است و برای آقایان خوشتیپ و جنتلمن عطری فوق العاده عالی و پر جذبه می باشد. رایحه غالب زارا نایت پور هوم بهار نارنج و هل می باشد و برای کل فصول سال عطر مناسبی می باشد.  

نت آغازین با رایحه ترنج شروع می شود و نت میانی از عطر خوش اسطوخدوس سرشار است و در نت پایانی سدر آرام آرام صحنه را ترک می کند. در ادامه می توان به نت های عطر زارا نایت پور هم 3 که شامل نت هایی ابتدایی و میانی و پایانی به ترتیب هل و زنبق و عنبر است اشاره کرد.

ست عطر نایت پور هوم 3-2 از دو عطر متفاوت با رایحه های دلنشین است که با خرید پک ست عطر ، بجای خرید یک محصول از دو عطر متفاوت بهره مند شوید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست عطر مردانه زارا نایت پور هوم 3-2 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو ست عطر و ادکلن مردانه زارا نایت پور هوم 3-2 Zara Night Pour Homme II-III For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
پورهوم 2 خنک پورهوم 3 گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل + 100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
سایر مشخصات
نت هایی ابتدایی و میانی و پایانی به ترتیب هل و زنبق و عنبر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
3,101,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر زارا توباکو اینتنس دارک اکسکلوزو و ریچ وارم ادکتت مردانه zara tobacco intense dark exclusive rich warm addictive کد 18383 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم