برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست عطر مردانه فراری اسکودریا بلک همراه عطر با طرح کاور آیفون Ferrari Scuderia Black EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر مردانه فراری اسکودریا بلک همراه عطر با طرح کاور آیفون Ferrari Scuderia Black EDT For Men کد 14047 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,630,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست عطر مردانه فراری اسکودریا بلک و کاور آیفون Ferrari Scuderia Black EDT For Men یک ایده جالب برای داشتن یک عطر خوشبو و کاوری متفاوت برای گوشی موبایل شماست که برند فراری از کشور ایتالیا آن را تولید کرده است .
عطر مردانه فراری اسکودریا بلک در سال 2013 و با غلظت ادوتویلت تولید شده است .رایحه شیرین و گرم آن حاصل ترکیب نت های بویایی متفاوتی است که همگی از گروه میوه ای ،ادویه ای و گلی هستند .
به همراه عطر مردانه فراری یک عدد کاور آیفون که برای مدل های 6 و 6s مناسب هستند نیز قرار داده شده است .داخل این کاور یک مخزن 25 میلی لیتری تعبیه شده تا همواره به همراه گوشی موبایل خود ،عطرتان را هم همراه داشته باشید .
کاور از جهات مختلف تست و آزمایش شده لذا آسیبی به موبایل شما وارد نخواهد شد ،حتی مقدار کمی از عطر نیز به داخل آن نفوذ نخواهد کرد .علاوه بر این ،مخزن تعبیه شده قابل جدا شدن است و میتوانید از آن به عنوان عطر جیبی هم استفاده کنید .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ست Ferrari Scuderia Black دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست عطر مردانه فراری اسکودریا بلک و کاور آیفون Ferrari Scuderia Black EDT For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست عطر مردانه با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 + 25 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
نارنج - لیمو - سیب - آلو سیاه
رایحه میانی
هل - دارچین - گل رز - یاسمین
رایحه پایه
چوب سدر - مشک - وانیل - عنبر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم