برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست عطر مردانه فراری اسکودریا رد همراه عطر با طرح کاور آیفون Ferreri Scuderia Red EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر مردانه فراری اسکودریا رد همراه عطر با طرح کاور آیفون Ferreri Scuderia Red EDT For Men کد 14046 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,292,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست عطر و ادکلن مردانه فراری اسکودریا رد به همراه کاور آیفون Ferreri Scuderia Red EDT For Men یک ایده خلاقانه و جالب است تا شما هم بتوانید عطر محبوبتان را خریداری نمایید و هم بتوانید از یک کاور آیفون جالب لذت ببرید .
عطر مردانه فراری اسکودریا در سال 2013 طراحی و روانه بازار جهانی شده است .رایحه بسیار خوش آن در گروه بویایی تند و شیرین جای میگیرد .عطر فراری اسکودریا در یک بطری 75 میلی لیتری قرار داده شده است .
علاوه بر این ،قاب آیفونی که در این پک قرار داده شده است ،دارای یک مخزن 25 میلی لیتری میباشد که حاوی عطر مردانه اسکودریا رد است .علاوه بر یک کاور زیبا ،عطر محبوبتان را با خیال راحت همیشه همراه خود دارید .مخزنی که بر روی کاور قرار دارد قابل جدا شدن است و میتوانید از آن به عنوان یک عطر جیبی استفاده نمایید .
کاور موجود در ست ،برای آیفون 6 یا 6s مناسب میباشد .کاور و مخزن عطر هر دو مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته اند تا حتی ذره ای از عطر داخل آن نفوذ نکرده و باعث آسیب به گوشی موبایل شما نشود .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ست عطر مردانه اسکودریا رد فراری دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو ست عطر و ادکلن مردانه فراری اسکودریا رد به همراه کاور آیفون Ferreri Scuderia Red EDT For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 + 25 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
نارنج - نعنا - پرتقال - برگ درخت نارنج - صمغ
رایحه میانی
گل یاسمین - شمعدانی - جوز هندی - گل زنبق زرد
رایحه پایه
چوب درخت سرو - چوب صندل - وانیل - خزه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر مردانه فراری من این رد Ferrari Man in Red for men عطر مردانه فراری من این رد Ferrari Man in Red for men
پیشنهاد ویژه محدود
4,701,000 تومان 4,851,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه فراری من این رد ادو تویلت Ferrari Man In Red EDT For Men کد 9792 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم