برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت زنانه و مردانه 17 اکتبر چوب گردو Oct17 Men's Walnut Wood Fashion Watch 10276

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت زنانه و مردانه 17 اکتبر چوب گردو Oct17 Men's Walnut Wood Fashion Watch 10276 کد 13106 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قهوه ای تیره
  • قهوه ای ملایم
  • کرم کتانی
  • قهوه ای مایل به مشکی
نام تجاری:
3,537,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت زنانه و مردانه 17 اکتبر چوب گردو Oct17 Men's Walnut Wood Fashion Watch 10276 یک ساعت بسیار زیبا با سبکی مدرن و متفاوت است که صفحه ای گرد به قطر 45 میلیمتر و از چوب گردوی 100% طبیعی تهیه گردیده و همچنین بند آن با پهنای 22 میلیمتر و از چرم گاو 100% طبیعی تهیه شده است . ساعت 10276 چوبی 17 اکتبر را می توان یک انتخاب ایده آل برای دوستاداران محیط زیست دانست که با استفاده از آن همواره تکه ای از طبیعت را با خود به همراه خواهند داشت. طراحی چوبی و بسیار منحصر به فرد این ساعت به گونه ای است که وزن بسیار سبکی داشته و می تواند در تمام فعالیت های روزمره مورد استفاده قرار گیرد. ساعت 10276 کاملا دست ساز بوده و موتور آن نیز کوارتز ژاپنی می باشد که تضمین کننده کیفیت بسیار بالای آن است . به علاوه ساعت چوبی 17 اکتبر در برابر فعالیت هایی چون استحمام و شنا در آب های کم عمق نیز ضد آب می باشد. 
اگر شما هم به دنبال تجربه ی یک سبک جدید هستید فارغ از هر سن و هر موقعیتی ، ساعت چوبی 10276 کمپانی 17 اکتبر می تواند یک انتخاب ایده آل محسوب شود . همچنین قیمت بسیار مناسب این ساعت سبب شده تا بتوان به راحتی آن را به عنوان یک هدیه جذاب برای دوستان و عزیزان در نظر گرفت. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت زنانه و مردانه 17 اکتبر چوب گردو Oct17 Men's Walnut Wood Fashion Watch 10276 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت زنانه و مردانه 17 اکتبر چوب گردو Oct17 Men's Walnut Wood Fashion Watch 10276 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان و بانوان
نوع کاربری
کلاسیک ، فشن
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
قطر صفحه
45 میلیمتر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
4 رنگ چوب کرم ، قهوه ای روشن ، قهوه ای تیره و مشکی
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
چوب
جنس بند
چرم
رنگ بند
مشکی و قهوه ای
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
50 متر
منبع انرژی
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم