برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مردانه تایمکس اکسپدیشن Timex Expedition Watch T45181

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مردانه تایمکس اکسپدیشن Timex Expedition Watch T45181 کد 13082 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,768,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مردانه تایمکس اکسپدیشن Timex Expedition Watch T45181 یک ساعت اسپرت بسیار کارآمد است که از سال 2014 توسط کمپانی امریکایی تایمکس معرفی گردیده و همچنان یکی از پرطرفدارترین مدل های این کمپانی در امریکا به شمار می آید. ساعت مردانه اکسپدیشن یک ساعت کرنوگراف با بندی از جنس نایلون به پهنای 20 میلیمتر می باشد و صفحه ای گرد به قطر 39 میلیمتر و ضخامت 12 میلیمتر دارد. ساعت تایمکس اکسپدیشن علاوه بر کرنومتر و زمانسنج معکوس ، دارای قابلیت هایی همچون نمایش 24 ساعته ، نور پس زمینه و آلارم نیز می باشد. همچنین ساعت T45181 تایمکس قابلیت نمایش دو زمان را نیز داراست که دومین ساعت آن به صورت دیجیتالی در یک صفحه ی سفید و سیاه نمایش داده می شود و می توان 2 زمان مختلف را در آن تنظیم نمود. از دیگر ویژگی های ساعت مردانه T45181 می توان مقاومت آن در برابر آب تا 100 متر را اشاره نمود که این امکان را دارد تا در هنگام شنا ، حمام و یا مصارف روزانه مورد استفاده قرار گیرد اما برای غواصی و یا موارد مشابه قابل استفاده نمی باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مردانه تایمکس اکسپدیشن Timex Expedition Watch T45181 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مردانه تایمکس اکسپدیشن Timex Expedition Watch T45181 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
ورزشی , روزمره , فشن
سری
اکسپدیشن
قطر صفحه
39 میلیمتر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
کرم
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
رزین
جنس بند
نایلون
رنگ بند
قهوه ای
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
100 متر
قابلیت نمایش 24 ساعته
دارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
هشدار (آلارم)
دارد
نور پس زمینه
دارد
منبع انرژی
باتری
عقربه های شب تاب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم