برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مردانه تایمکس ماراتن Timex Marathon Watch TW5M06900

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مردانه تایمکس ماراتن Timex Marathon Watch TW5M06900 کد 13081 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • مشکی
  • خاکستری
نام تجاری:
1,575,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مردانه تایمکس ماراتن Timex Marathon Watch TW5M06900 یک ساعت دیجیتالی اسپرت مردانه بسیار با کیفیت است که در سال 2016 توسط کمپانی امریکایی تایمکس معرفی گردید. ساعت ماراتن مردانه قابلیت نمایش 24 ساعته را دارا می باشد و علاوه بر کرنومتر ، دارای آلارم ، قابلیت تنظیم ساعت 2 زمانه و نور صفحه برای استفاده در شب می باشد. ساعت تایمکس TW5M06900 صفحه ای به قطر 45 میلیمتر و ضخامت 14 میلیمتر دارد و بند آن نیز به پهنای 25 میلیمتر و متناسب با استاندارد مچ دست آقایان تهیه گردیده است . همچنین جنس بند ساعت ماراتن از رزین بوده و با کیفیت بسیار بالا و دوام طولانی طراحی شده است. از دیگر ویزگی های ساعت TW5M06900 می توان به مقاومت آن در برابر آب تا 50 متر اشاره نمود که می تواند برای شنای تفریحی و در حمام نیز مورد استفاده قرار گیرد اما برای غواصی و ماندن طولانی مدت در آب مناسب نمی باشد.
ساعت مردانه اسپرت recreational تایمکس در سه رنگ بسیار جذاب آبی با قاب مشکی و نقره و خاکستری با قاب سبز و نقره ای و کاملا مشکی طراحی شده که می توان متناسب با سلیقه رنگ دلخواه را سفارش داد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مردانه تایمکس ماراتن Timex Marathon Watch TW5M06900 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مردانه تایمکس ماراتن Timex Marathon Watch TW5M06900 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
ورزشی , روزمره , فشن
سری
ماراتن
قطر صفحه
45 میلیمتر
فرم صفحه
گرد
جنس شیشه
اکرولیک
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
رزین
نوع قفل بند
معمولی
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
50 متر
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
دارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
هشدار (آلارم)
دارد
نور پس زمینه
دارد
منبع انرژی
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم