برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ریش و سبیل مصنوعی یونا با تارهای موی طبیعی انسان رنگ قهوه ای UONA NATURAL BEARD AND MUSTACHE

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ریش و سبیل مصنوعی یونا با تارهای موی طبیعی انسان رنگ قهوه ای UONA NATURAL BEARD AND MUSTACHE کد 19903 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
10,332,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(23 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ریش و سبیل مصنوعی یونا با تارهای موی طبیعی انسان رنگ قهوه ای UONA NATURAL BEARD AND MUSTACHE یکی از محصولات کاربردی در بین پروتزها و پوستیژها است که بطور روزمره قابل استفاده است ساخته شده بر روی توری های زیر بافت مخصوص و دارای کیفیت بسیار بالا است.

برای افرادی که بطور موقت یا دائم موهای ریش و سبیل خود را از دست داده اند مانند افرادی که بر اثر شیمی درمانی موهای خود را از دست داده اند و یا حتی افرادی که تمایل دارند در مواقعی ریش بلند داشته باشند و گاهی نه.

جنس موی طبیعی انسان بزرگترین ویژگی محصولات UONA است و به همین خاطر قابل استفاده بصورت روزمره و طولانی مدت که استفاده آسانی دارد این ریش و سبیل شامل 45 هزار گره مو با قابلیت رنگ کردن، قابل استفاده برای انواع پوست ها می باشد و ضد حساسیت است و قابلیت استفاده ی مکرر دارد.

نصب ریش یونا استفاده با چسب مخصوص گریم است و قابلیت کوتاه کردن و ایجاد مدل دلخواه است.

در ویدیو زیر آنباکسنیگ یا جعبه گشایی ریش و سبیل مصنوعی یونا با تارهای موی طبیعی انسان رنگ قهوه ای را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ریش و سبیل مصنوعی یونا با تارهای موی طبیعی انسان رنگ قهوه ای دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ریش و سبیل مصنوعی ارشاکو ریش و سبیل مصنوعی یونا با تارهای موی طبیعی انسان رنگ قهوه ای UONA NATURAL BEARD AND MUSTACHEرا با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریش و سبیل مصنوعی با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع
بلند
جنس
طبیعی (موی انسان)
رنگ
قهو ه ای
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
10,818,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ریش و سبیل مصنوعی یونا با تارهای موی طبیعی انسان رنگ مشکی با ده درصد تار موی سفید UONA NATURAL BEARD AND MUSTACHE کد 19798 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم