برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشارسنج بازویی دیجیتالی بیورر سخنگو Beurer BM49 blood pressure monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشارسنج بازویی دیجیتالی بیورر سخنگو Beurer BM49 blood pressure monitor کد 20273 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,525,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشارسنج بازویی دیجیتالی بیورر Beurer Beurer BM49 blood pressure monitor علاوه بر نشان دادن اعداد روی نمایشگر، اندازه‌گیری‌ها را به صورت صوتی نیز انجام می‌دهد. صدا را می توان تنظیم کرد و همچنین در صورت نیاز می توان عملکرد صدا را خاموش کرد در واقع دارای اسپیکر یکپارچه است که اندازه گیری فشار خون و نبض کاملاً خودکار روی بازو را انجام می دهد و دارای خروجی صدا GB، E، P، GR می باشد که میزان صدا قابل تنظیم است و صدا را می توان غیرفعال کرد.فشار سنج مدلBeurer BM49 میانگین تمام مقادیر اندازه گیری شده را ذخیره می کند و میانگین فشار خون صبح و عصر در 7 روز گذشته را نیز نگه می دارد ؛ دارای صفحه نمایش XL با نور آبی خوانا و آسان، 2*60 فضای حافظه، نشانگر ریسک، تشخیص آریتمی است و مناسب برای دور بازو از 22 تا 36 سانتی متر است. سایر ویژگی های قابل ذکر فشار سنج بیوررBM49 ثبت تاریخ و زمان ، خاموش شدن خودکار،پیام استفاده نادرست،نشانگر باتری کم و دارای کیسه نگهداری است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشارسنج بیوررBM49  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی فشار سنج ارشاکو فشارسنج بازویی دیجیتالی بیورر Beurer BM49 blood pressure monitor  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشارسنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع فشارسنج
بازویی
نوع صفحه نمایش
LCD
نمایشگر تاریخ و ساعت
دارد
حافظه ذخیره نتایج
دارد
مشخصات فنی
قابلیت خاموشی خودکار
دارد
نوع کاربری
خانگی
سایز مناسب بازو/مچ
22 تا 36 سانتی متر
قابلیت اعلان صوتی
دارد
سنجش ضربان قلب
دارد
قابلیت تشخیص آریتمی
دارد
هشدار خطای محاسباتی
دارد
منبع تغذیه
باتری
نمایشگر تعویض باتری
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم