برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه فشارسنج بیورر Beurer BM53 Blood Pressure Monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه فشارسنج بیورر Beurer BM53 Blood Pressure Monitor کد 16054 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,537,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشارسنج دیجیتالی بیورر Beurer BM53 Blood Pressure Monitor  محصولی دیگر از شرکت بیورر می باشد. قطعا دستگاه فشار یکی از ضروری ترین وسیله هایی است که لازم است در هر خانه ای باشد چرا که اندازه گیری فشارخون می تواند از بیماری های جدی پیشگیری نماید. منبع تغذیه فشارسنج Beurer BM53 باتری است.
صفحه نمایش فشارسنج BM53 بزرگ بوده و باعث تسهیل در خواندن فشارخون می شود. فشارسنج بیورر BM53 دارای حافظه‌ ی ذخیره‌ ی نتایج بوده و میزان فشارخون 2 نفر را در 60 جایگاه حافظه ذخیره می نماید. از دیگر ویژگی های دستگاه Beurer BM53 می توان به قابلیت سخنگو بودن به 4 زبان، نمایش میانگین نتایج، قابلیت خاموشی خودکار، هشدار خطای محاسباتی، قابلیت تنظیم میزان صدا تا خاموشی کامل، نمایش محدوده‌ی فشار توسط رنگ‌های روی بدنه، قابلیت اندازه‌گیری میانگین فشارهای صبح و شب 7 روز اخیر اشاره کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه فشارسنج بیورر BM53 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه فشارسنج بیورر Beurer BM53 Blood Pressure Monitor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشارسنج دیجیتالی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع فشارسنج
بازویی
صفحه نمایش رنگی
دارد
نمایشگر تاریخ و ساعت
دارد
حافظه ذخیره نتایج
دارد
نمایش میانگین نتایج
دارد
مشخصات فنی
قابلیت خاموشی خودکار
دارد
نوع کاربری
خانگی
قابلیت اعلان صوتی
دارد
سنجش ضربان قلب
دارد
منبع تغذیه
باتری
سایر مشخصات باتری
4 عدد باتری قلمی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم