برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشار سنج بازویی امرن دیجیتالی Omron M6

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشار سنج بازویی امرن دیجیتالی Omron M6 کد 19508 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,932,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشار سنج بازویی امرن دیجیتالی Omron M6 Comfort Blood Pressure Monitor استفاده از فناوری Inflation خودکار کاف با دقت بسیار باد می شود و فشار خون افراد را با کمترین درصد خطا اندازه گیری (دقت سنجش فشار +-3  میلی متر جیوه 2% و دقت سنجش ضربان: 5%) می کند؛ دامنه سنجش فشار 0 – 299 میلی متر جیوه و دامنه سنجش ضربان 40 –180 نبض در دقیقه دارد و سیستم کنترل دوبل دارد.

خصوصیات Omron M6 Comfort شامل دامنه دور بازو قابل استفاده 22 –42 سانتیمتر، دارای دکمه خودکار کم کننده باد،قابلیت کارکرد با 4 باتری 1.5ولتی و یا امکان ارتباط به آداپتور برق شهری است.
جنس کاف فشار سنج بازویی امرن M6 نایلون پلی استر با اندازه  22 تا 42 سانتی‌متر است و مجهز به فن آوری Intellisense و دارای علامت پر فشاری با قابلیت تشخیص نبض نامنظم و قابلیت محاسبه میانگین فشار خون است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشارسنج امرن M6 Comfort دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی فشار سنج ارشاکو فشار سنج بازویی امرن دیجیتالی Omron M6 Comfort Blood Pressure Monitor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشار سنج اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع فشارسنج
بازویی
نمایش میانگین نتایج
دارد
مشخصات فنی
نوع کاربری
خانگی
سایز مناسب بازو/مچ
22 تا 42 سانتی‌متر
سنجش ضربان قلب
دارد
منبع تغذیه
باتری
نوع باتری
آداپتور برق
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم