برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

حالت دهنده سرامیکی مو پرومکس Promax 4517G Hair Curely

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حالت دهنده سرامیکی مو پرومکس Promax 4517G Hair Curely کد 833 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو موج مو سرامیکی پرومکس Promax 4517G Hair Curely دارای توان 54 وات بوده و نیز دارای دسته ارگونومیک است.
با اتوموج مو 4517G می توان فرهای درشت و ممتد با قابلیت نمایش بسیار عالی به ویژه بر روی موهای بلند ایجاد کرد. جنس صفحه سرامیک است که باعث نرمی، درخشندگی و لطافت موها شده و از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می کند.
حالت دهنده پرومکس 4517G دارای محافظ داغ شدن بیش از حد است و در صورت داغ شدن بیش از حد میله و پس از 1 ساعت دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود.
قابلیت تنظیم دما در 30 حالت درجه تنظیم حرارت را دارد. اتو موج مو پرومکس 4517G دارای پایه ی فلزی است که در هنگام استفاده و داغ شدن لوله می توان اتو را بر روی پایه قرار داد و به راحتی استفاده نمود.
اگر فکر می­ کنید که موهای شما از نظر جنس و حالت پر پشت بر خوردار هستند، شما نیاز به مدلی دارید که هم کفی پهنی داشته باشد و هم درجه حرارت بالا. اتوهایی که قابلیت یونیزاسیون دارند برای شما مناسب هستند. این اتوها از موهای شما در مقابل حرارت بالا محافظت می­ کند و از طرفی باعث می­ شود که موهایتان خشک نشود و رطوبت موهایتان از دست نرود. اتو موهایی که صفحه سرامیکی دارند حرارت را به طور یکسان پخش می‌کنند و آسیب کمتری را موجب می‌شوند. اتو موی سرامیکی می‌تواند بهترین انتخاب برای اتو کشیدن مو باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره حالت دهنده سرامیکی Promax 4517G دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو حالت دهنده سرامیکی مو پرومکس Promax 4517G Hair Curely را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید حالت دهنده موی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
فناوری تولید یون
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
30 حالت
صفحه نمایشگر
ندارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.4متر
سایر ویژگی ها
دارای پایه فلزی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم