برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس Promax 8000

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس Promax 8000 کد 11438 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
2,528,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس Promax 8000 در دنیای حالت دهنده های مو تحولی بی نظیر و جدید محسوب می شود، چرا که به راحتی می توان برای مصرف خانگی و آرایشگاهی از آن استفاده کرد.
برس حرارتی 8000 پرومکس مجهز به سیستم آیونیک بوده و با تولید یون های منفی موجب از بین رفتن الکتریسیته ساکن در موها شده و ضمن حفظ سلامت مو از وز شدن آن جلوگیری کرده لطافت و درخشندگی به موها می بخشد.
قابلیت تنظیم درجه حرارت بین 160 الی 210 درجه سانتیگراد متناسب با نوع مو را دارد که درجه ی دلخواه از طریق LED روی دستگاه قابل مشاهده خواهد بود. برای صرفه جویی در مصرف برق و همچنین جلوگیری از آسیب های احتمالی، دستگاه دارای سیستم خاموش شدن خودکار پس از 1 ساعت است.
سیم چرخشی 2/7 متری برس حالت دادن مو ها را برای شما بسیار سریع تر و راحت تر خواهد کرد.برس 8000 بسیار مناسب برای بانوانی که وقت و تایم زیادی ندارند و می خواهند سریع آماده بشوند.
با استفاده از این برس مو مدل پرومکس همیشه موهایی شاد و صاف داشته باشید و همه را شگفت زده کنید. آقایونی که دنبال محصولی منحصر به فرد برای همسر خود می گردند سایت ارشاکو این مدل برس مو حرارتی 8000 را به شما معرفی می کند تا همیشه در یاد و ذهن همسر خود در تمامی روز بمانید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ برس حرارتی مو پرومکس 8000 را مشاهده می کنید :

ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره برس حرارتی Promax 8000 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی برس حرارتی ارشاکو برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس Promax 8000 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید برس مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
بیشینه‌ دما
210 درجه سانتیگراد
فناوری تولید یون
دارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
خاموشی خودکار پس از
60دقیقه
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.7 متر
سایر ویژگی ها
- دارای شانه‌ی مقاوم در برابر حرارت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم