برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

بافت مو بابیلیس Babyliss TW1000 Hair Braiding

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید بافت مو بابیلیس Babyliss TW1000 Hair Braiding کد 5221 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

بافت موی بابیلیس Babyliss TW1000 Hair Braiding دختران نوجوان به زیبای موههایشان توجه زیادی دارند و  بافتن موهها از کارهای مورد علاقه ی آنها می باشد . TW1000 از ابزاری می باشد که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان موههای خود را به زیبایی ببافید و از آنها لذت ببرید . بافت مو TW1000  دارای یک سری چرخشی می باشد و دارای دو گیره در طرفینش می باشد که می توانید دو دسته باریک از موها را در آن قرار داده این دو دسته از موها به دور خود می پیچد و بافتی زیبا را برای شما ایجاد می کند.
دستگاه بافت بابیلیس برای بافت موههای شما نیازی به برق شهری ندارد و با استفاده از دو باتری می توانید آن را روشن کنید
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره بافت مو بابیلیس مدل TW1000دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو بافت مو بابیلیس Babyliss TW1000 Hair Braiding را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید بافت مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سایر ویژگی ها
- نیازمند به 2 عدد باطری قلمی آلکالاین- دارای سری چرخشی برای انجام بافت مو- مجهز به یک دکمه 3 حالته برای خاموش کردن و تغییر جهت چرخش سری ابزار بافت مو
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم