برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست حالت دهنده مو رمینگتون سی آی97 ام 1 Remington CI97M1 Hair Styler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست حالت دهنده مو رمینگتون سی آی97 ام 1 Remington CI97M1 Hair Styler کد 3623 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

حالت دهنده مو رمینگتون سی آی97 ام 1 Remington CI97M1 Hair Styler با توان 73 وات به زیبایی موهای شما را فر کرده و به حالت دلخواه در می آورد. دستگاه REMINGTON دارای سه سری متنوع بوده که شامل سری میله ای 38 میلی متری و سری مخروطی 13-25 میلی متری جهت فر کردن و سری برس دار برای حالت دادن به موهاست. جنس صفحات از سرامیک تورمالین ساخته شده و با قابلیت یون سازی با تولید یون های منفی مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن در موها می شود. این صفحات در مدت زمان کوتاهی حدود 30 ثانیه گرم شده و جهت ایمنی بیشتر، دستگاه مجهز به سیستم خاموشی خودکار بوده و در صورت استفاده نشدن پس از 60 ثانیه بطور خودکار خاموش می شود
حالت دهنده و فرموی 97mi رمینگتون دارای کلید کشویی تنظیم درجه حرارت صفحات بوده که می توان آن را در سه مرحله کم، متوسط و زیاد انتخاب کرد. درجه حرارت قابل تنظیم سری های میله ای از 160 تا 220 درجه سانتیگراد و سری برس دار از 140-180 درجه سانتیگراد می باشد. به دلیل کارکرد دستگاه با ولتاژ جهانی می توان آن را در هر نقطه ای از دنیا از آن استفاده کرد، بدین منظور یک کیف جهت نگهداری و جابجایی دستگاه و سری ها با آن ارائه شده است. هنگام کار با دستگاه می توانید از دستکش محافظ استفاده نمایید تا به دست شما آسیبی نرسد، همچنین چراغ نشانگر روی بدنه شما را از وضعیت آماده به کار بودن دستگاه مطلع می سازد. سیم 1.8 متری حالت دهنده با قابلیت چرخش 360 درجه، دسترسی وسیعی در اختیار شما قرار می دهد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ست حالت دهنده مو رمینگتون CI97M1 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست حالت دهنده مو رمینگتون سی آی97 ام 1 Remington CI97M1 Hair Styler را با قیمت مناسب مهیا نمو
ده است تا از خرید حالت دهنده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
سایر مشخصات
سایر ویژگی ها
دکمه آنالوگ تنظیم گرما -مدت زمان گرم شدن: 30 ثانیه -قابلیت چرخش 360 درجه سیم -مجهز به سری فر موی مخروطی 13-25 میلی متری -
مجهز به سری میله ای 38 میلی متری گیره دار
-مجهز به سری برسی
توان
73 وات
طول سیم
1/8 متر
سیستم خاموشی خودکار
دارد
صفحه نمایشگر
ندارد
جنس صفحات
سرامیک تورمالین
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم