برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

حالت دهنده مو رمینگتون صاف کننده و فر کننده 2 در 1 Remington S6606

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حالت دهنده مو رمینگتون صاف کننده و فر کننده 2 در 1 Remington S6606 کد 19912 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,011,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

حالت دهنده مو رمینگتون صاف کننده و فر کننده  2 در 1 Remington S6606 CURL & STRAIGHT CONFIDENCE STRAIGHTENER با طراحی منحصربه‌فرد 2 در 1، می‌توانید با فرهای دلپذیر ایجاد کنید، یا موهای صاف فوق‌العاده براقی داشته باشید قفل صفحه ای برای نگهداری آسان به شما کمک می کند.

محصول منحصربه‌فرد S6606 به کسانی که معمولاً برای فر کردن موهای خود با صافی مشکل دارند کمک می‌کند تا  موهایشان به راحتی فر شوند، در حالی که محفظه بیرونی صاف و گرد فوراً موها را خنک می کند و فرهای بادوام را ایجاد می کند.

با یک نمایشگر دیجیتال که دارای 5 درجه حرارت از 150 درجه و 230 درجه است، می توانید دمای بهینه موهای خود را انتخاب کنید. صفحات بسیار صاف و روکش شده سرامیکی آن با تورمالین ضد الکتریسیته ساکن آغشته شده است تا لغزشی بی دردسر و درخشندگی بدون وز ایجاد کند.

با زمان گرم کردن سریع به این معنی که در 30 ثانیه آماده استفاده است، می توانید در عرض چند ثانیه شروع به ایجاد سبک های مورد نظر کنید. همچنین دارای یک عملکرد افزایش دما است که اگر به کمی گرمای اضافی نیاز دارید به شما کمک کند به کار خود ادامه دهید .

حالت دهنده موی Remington S6606 دارای روکش مقاوم در برابر حرارت  است و مجهز به خاموش شدن خودکار پس از 60 دقیقه و گرم شدن سریع در 30 ثانیه می باشد و صفحات روکش شده سرامیکی پیشرفته و فوق العاده صاف با تورمالین ضد الکتریسیته ساکن است که جلوگیری می کند از موخوره و آسیب به ساقه ی موها.

حالت دهنده مو رمینگتون صاف کننده و فر کننده  2 در 1 دارای حرارت بالا دیجیتال 5 تنظیم دما 150-230 درجه سانتیگراد و مناسب برای تمام انواع مو است، صفحات بلندتر از معمول و امکان سرعت کار را به شما می دهد و دارای محفظه صاف و گرد است فوراً موها را خنک می کند تا فرهای طولانی مدت ایجاد کند.

از جمله ویژگی های قابل ذکر در حالت دهنده رمینگتون S6606 شامل دارای صفحه شناور ،صفحه کنترل دما، دکمه روشن/خاموش، سیم چرخشی، عملکرد قفل حافظه و دما،عملکرد افزایش دما است و کیسه نگهداری مقاوم در برابر حرارت دارد.

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره حالت دهنده موی رمینگتون S6606 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی حالت دهنده مو ارشاکو حالت دهنده مو رمینگتون صاف کننده و فر کننده  2 در 1 Remington S6606 CURL & STRAIGHT CONFIDENCE STRAIGHTENER را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید حالت دهنده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
روکش شده سرامیکی پیشرفته با تورمالین ضد الکتریسیته ساکن
بیشینه‌ دما
230 درجه سانتیگراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
خاموشی خودکار پس از
60دقیقه
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم