برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

فرکننده مو رمینگتون Remington CI9132 Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فرکننده مو رمینگتون Remington CI9132 Hair Curler کد 19911 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,022,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فرکننده مو رمینگتون Remington CI9132 Hair Curler مناسب برای استفاده شخصی و استفاده سالنی است که مو ها را با حلقه های بسیار زیبا تبدیل می کند و با تکنولوژی منحصربفرد روکش زبانه از لیز خوردن مو ها جلوگیری می‌کند و با سیم 3 متر از برق شهری تغذیه می کند.

فر کننده رمینگتون Remington CI9132 دارای گستره‌ی دما 200 تا 220 درجه سانتی گراد با بیشینه‌ی دما 210 درجه‌ی سانتی‌گراد است و تکنولوژی پخش هوشمند مناسب حرارت دارد که با قطر 32 میلی متر صفحات سرامیک فرهای زیبایی را ایجاد می کند و دارای فناوری Opti Heat است و مجهز به خاموش خودکار پس از 60 دقیقه که با موها مهربان است و آسیبی به مو وارد نمی کند.

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فرکننده مو رمینگتون CI9132 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی فرکننده مو ارشاکو فرکننده مو رمینگتون Remington CI9132 Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
210 درجه‌ی سانتی‌گراد
خاموشی خودکار پس از
60دقیقه
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
طول سیم
3 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم