برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

حالت دهنده مو بابیلیس BaByliss 2090CE Hair Styler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حالت دهنده مو بابیلیس BaByliss 2090CE Hair Styler کد 3607 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

حالت دهنده مو حرفه ای بابیلیس BaByliss 2090CE Hair Styler مناسب برای حالت دادن به مو به شکلهای مختلف می باشد . صفحات سرامیکی مخصوص صاف کردن می تواند موها را به راحتی و در کمترین زمان صاف نماید .
میله سرامیکی 19 میلی متری مناسب برای حلقه کردن موها می باشد .
دو صفحه در این مدل برای موجدار کردن موها وجود دارد
تمام صفحات دارای پوشش سرامیکی می باشند که از سوختن مو در دماهای بالا جلوگیری می کند .
25 حالت گرمایی مختلف ( با توجه به جنس موها ) در این مدل برای استفاده در نظر گرفته شده است که توسط کلیدی پیچشی بر روی بدنه دستگاه قابل انتخاب می باشد . هنگامی که دکمه روشن دستگاه را فشار داده و حرارت مورد نظر انتخاب می شود ، چراغ نمایشگر شروع به چشمک زدن می کند و هنگامی که به دمای مورد نظر رسید ثابت شده و دستگاه آماده برای ایجاد انواع حالت در موها می شود
تمام سریهای دستگاه دارای المنت مجزا می باشند بدین صورت که دو سری اتوی مو دارای توان مصرفی 90 وات ، سری لوله تفنگی دارای توان 125 وات و سری فرموی 19 میلیمتری دارای توان 95 وات است. دستگاه از نظر نوع طراحی و امکان تنظیم دما در 25 سطح حرفه ای به شمار می رود.
در این ست یک شانه و فنر مارپیچی پلاستیکی نیز وجود دارد که بر روی میله سرامیکی قرار میگیرد و برای شانه کردن و مرتب کردن مو استفاده می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد حالت دهنده مو بابیلیس 2090CE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو حالت دهنده مو حرفه ای بابیلیس BaByliss 2090CE Hair Styler را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید حالت دهنده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم