برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم (بالم) دور چشم سیمپل سوتینگ اصل simple Soothing Eye

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم (بالم) دور چشم سیمپل سوتینگ اصل simple Soothing Eye کد 21767 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
150,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم (بالم) دور چشم سیمپل سوتینگ اصل simple Soothing Eye یک مرهم برای چشمان شما است و بعد از استفاده چشمان شما احساس شادابی، روشنی و راحتی می کنند ! کرم (بالم) دور چشم سیمپل حاوی ترکیبی عالی از مواد برای کمک به کاهش پف و آرامش چشم های خسته است. 
پرو ویتامین B5 رطوبت هوا را جذب می کند تا پوست شما را آبرسانی کند. کره شی یک مرطوب کننده طبیعی غنی و مجلل است که به محافظت از پوست خشک، به خصوص در هوای سردتر کمک می کند.
ویتامین E یک آنتی اکسیدان محافظ است که با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و به جلوگیری از آسیب سلولی کمک می کند. روغن جوجوبا یک بسته مواد طبیعی فوق العاده با مواد مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی است که برای انواع پوست مناسب است.

در نهایت، کرم دور چشم سیمپل حاوی بیزابولول است که به پوست شما کمک می کند تا آنها را به طور موثرتری جذب کند. این روغن از اسانس بابونه مشتق شده است و به آرامش و تسکین پوست شما نیز کمک می کند!

بالم چشم  سیمپل سوتینگ اصل ضد حساسیت از نظر پوست تست شده و تایید شده است و حتی برای پوست های حساس نیز مناسب است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم (بالم) دور چشم سیمپل سوتینگ اصل  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کرم دور چشم ارشاکو کرم (بالم) دور چشم سیمپل سوتینگ اصل simple Soothing Eye را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم دور چشم اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کرم دور چشم
حجم
15 میل
مناسب برای
انواع پوست
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم