برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سرم دور چشم اوردینری کافئین اصل The Ordinary Caffeine Solition 5% + EGCG

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سرم دور چشم اوردینری کافئین اصل The Ordinary Caffeine Solition 5% + EGCG کد 20935 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
693,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سرم دور چشم اوردینری کافئین اصل The Ordinary Caffeine Solition 5% + EGCG ظاهر رنگدانه های کانتور چشم و پف را کاهش می دهد.

مطالعات مستقل نشان داده است که استفاده موضعی از هر یک از کافئین و EGCG می تواند به کاهش پف و سیاهی دور چشم کمک کند. مطالعات اضافی نشان داده است که کافئین همچنین می تواند ظاهر سلولیت را کاهش دهد.

این فرمول با بافت سبک حاوی غلظت بسیار بالای 5 درصد کافئین است که با EGCG بسیار خالص شده از برگ های چای سبز تکمیل شده است. سرم دور چشم اوردینری اصل فاقد پارابن، سولفات، روغن معدنی، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، روغن های حیوانی، کلرید بنزالکونیوم، رنگ های قطران زغال سنگ، فرمالدئید، جیوه و اکسی بنزون ​​می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سرم دور چشم اوردینری کافئین دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی سرم پوست ارشاکو سرم دور چشم اوردینری کافئین اصل The Ordinary Caffeine Solition 5% + EGCG را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سرم پوست اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
محلول
کاربرد
دور چشم
حجم
30 میل
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور سازنده
کانادا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم