برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سرم ضد جوش اوردینری نیاسینامید و زینک اصل The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سرم ضد جوش اوردینری نیاسینامید و زینک اصل The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% کد 20934 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
827,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سرم ضد جوش اوردینری نیاسینامید و زینک اصل  The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% برایکم کردن اثرات جوش در صورت و جلوگیری از جوش زدن مناسب است.

نیاسینامید (ویتامین B3) برای کاهش لکه های پوستی و احتقان توصیه می شود. غلظت بالای 10٪ از این ویتامین در فرمول سرم ضد جوش اوردینری اصل توسط نمک روی پیرولیدون کربوکسیلیک اسید برای متعادل کردن جنبه های قابل مشاهده فعالیت جوش پشتیبانی می شود.

موارد منع مصرف: اگر ویتامین C موضعی (اسید ال اسکوربیک و/یا اسید ال اسکوربیک اتیل شده) به عنوان بخشی از مراقبت از پوست استفاده می شود، باید در زمان های متناوب با این فرمول استفاده شود (ویتامین C ایده آل در PM و این فرمول در AM)در غیر این صورت، نیاسینامید می تواند بر یکپارچگی ویتامین C تأثیر بگذارد.

مواد تشکیل دهنده سرم ضد جوش اوردینری نیاسینامید شامل:

آکوا (آب)، نیاسینامید، پنتیلن گلیکول، PCA روی، دی متیل ایزوسورباید، صمغ دانه Tamarindus Indica، صمغ زانتان، اتوکسی دی گلیکول، فنوکسی اتانول، کلرفنزین.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سرم ضد جوش اوردینری نیاسینامید و زینک دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی سرم پوست ارشاکو سرم ضد جوش اوردینری نیاسینامید و زینک اصل  The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سرم ضدجوش اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
محلول
کاربرد
ضد جوش
حجم
30 میل
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور سازنده
کانادا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم