برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

روغن آرگان و سرم مو دکتر لندر dr lander argan oil

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن آرگان و سرم مو دکتر لندر dr lander argan oil کد 21248 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
365,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روغن آرگان و سرم مو دکتر لندر dr lander argan oil روغن آرگان صد در صد طبیعی باعث تقویت و آب رسان عمقی موها می شود و از طرفی تثبیت کننده رنگ مو و مغذی می باشد.بعد از استفاده از روغن آرگان مو دکتر لندر نیاز به آبکشی ندارید و موها را نرم و براق می کند و مناسب برای انواع مو، به ویژه موهای خشک و آسیب دیده است که با بافت سبک و جذب سریع بدون ایجاد حس چربی بر روی مو می توانید موهای درخشان و زیبایی داشته باشید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره روغن آرگان و سرم مو دکتر لندر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی روغن آرگان ارشاکو روغن آرگان و سرم مو دکتر لندر dr lander argan oil را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید روغن تقویت کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
روغن
مناسب برای
موهای خشک و آسیب دیده
حجم
100 میل
عصاره
آرگان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
1,217,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن آرگان مراکشی ارگانیک بیوتی اورا برای پوست و مو و ناخن Beauty Aura Hair & Skin & Nail Organic Moroccan Argan Oil کد 12581 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم