برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دندان مصنوعی کامپوزیت برای زیبایی فک بالا ( ژل دندان مصنوعی) JINHUA Fake Teeth

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دندان مصنوعی کامپوزیت برای زیبایی فک بالا ( ژل دندان مصنوعی) JINHUA Fake Teeth کد 20948 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد
  • 1 عدد
  • 2 عدد
نام تجاری:
1,945,000 تومان
موجود- خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دندان مصنوعی کامپوزیت برای زیبایی فک بالا ( ژل دندان مصنوعی) JINHUA Fake Teeth مناسب برای افرادی است که دوست دارند بطور موقتو در مواقع خاص دندان های خود را مرتب با رنگ زیبا و طبیعی به نمایش بگذارند یکی کاندیدهای استفاده از دندان های مرتب و سفید افرادی است که دندان های فک بالایی نامرتب و یا جرم گرفته و زرد دارند .

استفاده از دندان مصنوعی کامپوزیت JINHUA راحت و ساده است و بدون هیچونه مزاحمتی لبخندی زیبا را برایتان به ارمغان می آورد و در هنگام استفاده احساس گرما نمی کنید و همچنین بوی بدی استشمام نخواهید کرد.طول دندان 7 سانتی متر است و مناسب برای افراد بزرگسال می باشد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه،  نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دندان مصنوعی کامپوزیت برای زیبایی فک بالا دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی  دندان مصنوعی ارشاکو دندان مصنوعی کامپوزیت برای زیبایی فک بالا ( ژل دندان مصنوعی) JINHUA Fake Teeth را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از دندان  مصنوعی برای زیبایی و گریم اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سایر توضیحات
دندان مصنوعی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
764,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید چسب اکستنشن لاکی مایع پروتز ادهیسز دوام بالا ضد حساسیت مناسب نصب پروتز کف سر ابرو ریش و سبیل Lace Wig Adhesives Hair Glue کد 12789 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم