برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

قرص مولتی ویتامین میولیس بالای 50 سال Mivolis A-Z Depot

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قرص مولتی ویتامین میولیس بالای 50 سال Mivolis A-Z Depot کد 20591 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
827,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مولتی ویتامین میولیس بالای 50 سال Mivolis A-Z Depot شامل ویتامین و مواد معدنی ضروری را برای افراد بالای 50 سال فراهم می کند.ویتامین ها و مواد معدنی بسیار مهم هستند. آنها در بسیاری از فرآیندهای متابولیک و عملکردهای بدن نقش دارند. همچنین باعث پیشگیری از بیماری ها می شود.در سالمندان اگرچه بدن به کالری کمتری نیاز دارد، اما نیاز به ویتامین ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب بیشتر است. حتی انواع نیازهای روزانه نیز وجود دارد که بسیار زیاد است.بنابراین، سالمندان علاوه بر یک رژیم غذایی متعادل و معقول، باید کمبود ویتامین ها را با مکمل های مولتی ویتامین تکمیل کنند. تامین کافی ویتامین ها و مواد معدنی یک پیش نیاز مهم برای یک بدن سالم است. به عملکرد صحیح بدن کمک می کند و پایه و اساس یک زندگی شاد است.مولتی ویتامین Mivolis A Z Depot ab 50 حاوی بسیاری از ویتامین های ضروری، مواد معدنی و عناصر کمیاب مناسب برای نیازهای سالمندان است. Z Depot ab 50 دارای مزایای زیبایی از داخل نیز می باشد. به شما کمک می کند بدنی سالم داشته باشید، پوستی زیبا و درخشان داشته باشید، از ایجاد رنگدانه و خشکی پوست جلوگیری کنید.

ویژگی های قابل ذکر:

  • میزان مصرف روزانه: 1 عدد
  • ساخت: آلمان
  • حاوی ویتامین ب6 - VITAMIN B6، ویتامین ب2 - VITAMIN B2 ،ویتامین ب1 - VITAMIN B1، ویتامین ای - VITAMIN E، منگنز - MANGANESE ،ویتامین آ - VITAMIN A، بیوتین - BIOTIN، ویتامین ب12 - VITAMIN B12، کروم - CHROMIUM، سلنیوم - SELENIUM، مولیبدن - MOLYBDENUM، ویتامین د3 - VITAMIN D3

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مولتی ویتامین میولیس بالای 50 سال دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی قرص مکمل ارشاکو مولتی ویتامین میولیس بالای 50 سال Mivolis A-Z Depot را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کپسول مکمل اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
قرص
کاربرد
مولتی ویتامین 50 سال به بالا
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
ویتامین
دارد
کشور سازنده
آلمان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم