برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماساژور ضربه ای بدن برمید (برمد) Bremed BD7401

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماساژور ضربه ای بدن برمید (برمد) Bremed BD7401 کد 20315 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,111,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماساژور بدن برمید (برمد) Bremed BD-7401 massager دارای دو نوع قدرت ماساژ پایین و بالا و ارگونومیک با انحنای بدنه مناسب برای ماساژ دادن نواحی مختلف بدن است که سبب کاهش دردهای عضلانی، درد مفاصل، افزایش و بهبود متابولیسم بدن، گردش خون، جلوگیری از انقباض و گرفتگی رگ‌ های خونی می‌شود. ماساژر Bremed BD-7401 دارای سری دوتایی است که برای ماساژ دادن تمامی نقاط بدن مناسب است. ماساژور BD-7401 دور موتور قابل تنظیم لرزشی دارد و هر شخص می تواند میزان ماساژ دریافتی را تنظیم کند. از سایر ویژگی های قابل ذکر Bremed BD-7401 مواردی مانند مجهز بودن به یک محل آجدار ضد لرزش، ماساژ پر قدرت ضربه ای 20 وات، قابلیت تنظیم دور موتور، کارکرد با برق شهری با طول سیم ماساژور 1.5 متر و دارای 3 نوع کلاهک سیلیکون نرم است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماساژور برقی بدن برمید BD-7401  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماساژور ارشاکو اساژور بدن برمید( برمد) Bremed BD-7401 massager را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ماساژ
برقی
مناسب برای
تمام بدن
توان مصرفی
20 وات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم