برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کپسول فارماتون ویتالیتی جینسینگ Pharmaton vitality ginseng g115

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کپسول فارماتون ویتالیتی جینسینگ Pharmaton vitality ginseng g115 کد 19693 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد در هر بسته
  • 100 عدد
نام تجاری:
محصولات در دسترس با خصوصیات متقاوت
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کپسول فارماتون ویتالیتی جینسینگ Pharmaton vitality ginseng g115 ساخت ترکیه یکی از بهترین کپسول های مکمل است که حاوی مقدار قابل توجهی جینسینگ است و کمک به بهبود عملکرد کلی بدن می کند.کپسول های فارماتون در آمریکا به مکمل سالمندان معروف هستند بگونه ای که با مصرف روزانه از مکمل های فارماتون ویتامین های مورد نیاز خود را دریافت می کنند و روز خود را با انرژی مطلوب سپری می کنند.کپسول فارماتون برای مصرف بزرگسالان مناسب است و پس از استفاده از کپسول فارماتون به مدت 3-4 ماه، 1-2 هفته استراحت توصیه می شود. 
ویژگی های کپسول فارماتون ویتالیتی جینسینگ شامل800 Uq ویتامین A، مولتی ویتامین و مواد معدنی، 60 میلی گرم ویتامین C، محتوای عصاره جینسینگ کره ای است.

*هر روز به صورت یک کپسول (ترجیحاً صبح و با معده پر)مصرف شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کپسول Pharmaton دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کپسول مکمل ارشاکو کپسول فارماتون ویتالیتی جینسینگ Pharmaton vitality ginseng g115 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کپسول مکمل اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کپسول
کاربرد
مولتی ویتامین
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
ویتامین
دارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
جینسینگ
کشور سازنده
ترکیه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم