برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کپسول سرم ضد پیری ژان داوز سوپرم سرم بی ضد چروک و آبرسان Jean dAveze SUPREME SERUM B

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کپسول سرم ضد پیری ژان داوز سوپرم سرم بی ضد چروک و آبرسان Jean dAveze SUPREME SERUM B کد 19557 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد در هر بسته
  • 60 عدد
نام تجاری:
4,111,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کپسول سرم ضدپیری ژان داوز سوپرم سرم بی چروک و آبرسان 60 عدد Jean D’Avèze Suprême Sérum B سرم سوپریم B تراکم اپیدرم را افزایش می دهد و با علائم پیری مبارزه می کندهیچ چیز جذاب تر از یک چهره آرام نیست ؛ بافت سوپریم سرم B باعث آبرسانی و ایجاد اثر ابریشمی بر روی پوست می شود. سرم سوپریم B با کاهش عمق 17 درصدی در عرض 15 روز چین و چروک و خطوط ریز لب ها را کاهش می دهد و صورت را نرم می کند. سرم بافت بسیار سبکی دارد که به سرعت جذب می شود.
ویژگی های کپشول ضد پیری Jean D’Avèze Suprême Sérum B شامل ضد چروک و لیفتینگ، خاصیت آبرسانی، جوان کننده پوست، کمک به بازسازی پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، افزایش مقاومت لایه اپیدرم، پرکننده خطوط صورت، بازسازی‌کننده ماتریکس بین سلولی،آرامش‌بخش و نرم کننده، آنتی اکسیدان و ضد رادیکال‌های آزاد است.
طریقه ی استفاده:

  • کپسول را باز کرده و سرم را روی پوست بمالید و به آرامی پوست را ماساژ دهید.
  • پوسته کپسول کاملا گیاهی است.
  • نکته مهم : محصول خوراکی نیست.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کپسول سرم ضد چروک و آبرسان ژان داوز Sérum B دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی سرم ضد چروک و آبرسان ارشاکو کپسول سرم ضد چروک و آبرسان ژان داوز سوپرم سرم بی 60 عدد Jean D’Avèze Suprême Sérum B را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سرم پوست اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کپسول
کاربرد
ضد پیری و آبرسان
نوع محفظه نگه دارنده
کاسه‌ای
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
کشور سازنده
فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
1,278,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم مرطوب کننده بایودرما (بیودرما) اتودرم الترا نورشینگ صورت و بدن Bioderma Atoderm Crème Ultra-Nourishing Cream 500ml کد 19728 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم