برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماساژور فنجانی ضد سلولیت میلی MEILI 2pcs Silicone Anti Cellulite Cup Massager

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماساژور فنجانی ضد سلولیت میلی MEILI 2pcs Silicone Anti Cellulite Cup Massager کد 13010 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,175,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماساژور فنجانی ضد سلولیت میلی MEILI 2pcs Silicone Anti Cellulite Cup Massager شامل دو فنجان سیلیکونی بسیار مقاوم و نرم می باشد که با توجه به روش های ماساژ فنجانی چینی طراحی شده اند. ماساژور فنجانی را می توان برای تمامی قسمت های بدن مورد استفاده قرار داد . این ماساژور سیلیکونی میلی قادر است بافت لنفاوی و سلول های چربی را در عمق پوست شکسته و پوستی صاف و شفاف را برایتان به ارمغان بیاورد. به علاوه به هنگام استفاده از ماساژور ضد سلولیت گردش خون افزایش یافته و درد های عضلانی  مفضلی به شدت کاهش می یابد. برای استفاده از این ماساژور میلی کافی است قسمت مورد نظر را به روغن یا کرم ضد سلولیت آغشته نموده و کاپ ها را بر روی آن قسمت قرار دهید . با فشردن کاپ ها و ایجاد خلاء ، آنها بر روی پوست می چسبند و به راحتی می توانید با حرکت دادن آنها بر روی پوست یک ماساژ دلپذیر و موثر را تجربه نمایید. با استفاده ی مداوم به صورت روزانه و هر بار به مدت 10 دقیقه می توانید به نتیجه ی ایده آل دست یافته و سلامت و شادابی را به پوست خود بازگردانید. ماساژور فنجانی ضد سلولیت میلی از سیلیکون هایپو آلرژیک تهیه شده و طراحی آن به گونه ای است که هیچ گونه آسیبی به بافت های داخلی وارد نیاورده و موجب پارگی و یا خونریزی نخواهد شد . به علاوه این ماساژور دستی میلی دارای تائیدهی FDA امریکا بوده و می توان از آن برای تمام نواحی بدن از جمله بازوها ، ران ها ، شکم ، باسن ، پهلو و کمر استفاده نمود . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماساژور فنجانی ضد سلولیت میلی MEILI 2pcs Silicone Anti Cellulite Cup Massager دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماساژور فنجانی ضد سلولیت میلی MEILI 2pcs Silicone Anti Cellulite Cup Massager را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور آنتی سلولیت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ماساژ
دستی
مناسب برای
تمام بدن
سایر مشخصات و قابلیت ها
مناسب برای رفع سلولیت - رفع خستگی - افزایش گردش خون
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم