برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماساژور ضد سلولیت میلی MEILI Cellulite Remover Massager

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماساژور ضد سلولیت میلی MEILI Cellulite Remover Massager کد 13009 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,126,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماساژور ضد سلولیت میلی MEILI Cellulite Remover Massager یک ماساژور دستی با کاربرد بسیار آسان اما موثر می باشد که از سه توپ سیلیکونی غلتان خاردار تهیه شده است. ماساژور ضد سلولیت را می تواند برای تمام نواحی بدن به راحتی مورد استفاده قرار داد . پشت ران ها ، کمر ، شکم و پهلو ها با طراحی ارگونومیک این ماساژور آنتی سلولیت به خوبی در دسترس بوده و هر شخص می تواند به تنهایی نواحی سلولیت دار پوست خود را ماساژ دهد . استفاده ی روزانه به مدت 5 تا 10 دقیقه از ماساژور دستی میلی می تواند علاوه از بین بردن سلولیت موجب افزایش گردش خون شده و پوستی صاف و درخشان را به شما هدیه دهد. حرکت غلتک ها بر روی پوست موجب می شود تا چربی های سلول ها شکسته شده و با افزایش گردش خون در آن ناحیه دفع گردند. برای گرفتن نتیجه ای سریع تر و بهتر می توان ماساژور ضد سلولیت را به همراه روغن ها و کرم های ضد سلولیت استفاده نمود . به علاوه از این ماساژور دستی می توان برای ماساژ دادن صورت و گردن نیز استفاده نمود و با حرکت آرام آن بر روی پوست صورت و گردن به شفافیت ، جوانسازی و رفع خستگی نیز کمک نمود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماساژور ضد سلولیت میلی MEILI Cellulite Remover Massager دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماساژور ضد سلولیت میلی MEILI Cellulite Remover Massager را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور آنتی سلولیت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ماساژ
دستی
مناسب برای
تمام بدن
سایر مشخصات و قابلیت ها
مناسب برای رفع سلولیت - رفع خستگی - افزایش گردش خون
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم