برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پد آرایشی اسفنجی بیوتی بلندر Beautyblender Original

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پد آرایشی اسفنجی بیوتی بلندر Beautyblender Original کد 19709 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • صورتی
  • نارنجی
  • مشکی
  • زرد
نام تجاری:
236,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پد آرایشی اسفنجی بیوتی بلندر Beautyblender Original اولین اسفنج آرایشی کاملا بدون لبه و گوشه است. در رنگ های مختلف به ارائه یک آرایش بی عیب و نقص کمک می کند که کاملا بدون راه راه و رگه باشد و هیچگونه جای پد را برجای نگذارد.شکل قطره ای شکل پد بیوتی بلندر به شما این اجازه را می دهد تا وارد تمام خطوط و لبه های صورت شود.این پد آرایشی از جنس اسفنج برای اعمال فونداسیون، کرم BB و CC، پودر و رژگونه کرم مناسب است که با ساختار سلول باز ایجاد می شود که باعث می شود اسفنج در هنگام خیس شدن پر شود.بنابراین، همیشه باید اسفنج را قبل از استفاده خیس کنید و سپس قبل از استفاده، تمام آب اضافی را از اسفنج خارج کنید. این بدان معنی است که اسفنج اشباع شده است و بنابراین کرم استفاده شده را جذب نمی کند.علاوه بر این، قارچ زمانی که خیس می شود رشد می کند و در صورت تمایل به بازگشت به حالت اولیه، فقط باید اجازه داد تا در هوا خشک شود. Beautyblender Original Pink بدون گوشه و لبه، یک آرایش بی عیب و نقص ارائه می دهد، می تواند به تمام گوشه ها و گوشه های صورت نفوذ کند ،محصولات را جذب نمی کند و بدون لاتکس است.

روش استفاده :

  •  اسفنج را کمی با آب مرطوب کنید و آب آن را بگیرید
  • آرایش را روی صورت پخش کنید و با اسفنج بصورت تپ تپ بزنید.
  • روش دیگر، آرایش را می توان مستقیماً روی اسفنج مالید و سپس بر روی پوست زد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره بلندر اسفنجی اورجینال دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پد آرایشی ارشاکو پد آرایشی اسفنجی بیوتی بلندر Beautyblender Original را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید برس و پد آرایشی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مشخصه اصلی
پد
سایر توضیحات
سایز استاندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم