برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

برس مو پرومکس Promax W333 Hair Brush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس مو پرومکس Promax W333 Hair Brush کد 12683 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قهوه ای تیره
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس مو پرومکس Promax W333 Hair Brush محصولی با کیفیت از برند پرومکس است که برای ماساژ پوست سر و موهای فر استفاده می شود.
 پرومکس W333 دارای دندانه های بامبو است و وزنی برابر 0.1 کیلوگرم دارد و دارای وزنی سبک و کاملا خوش دست است.
 W333 دارای بدنه ای چوبی به رنگ قهوه ای است و با استفاده از این برس مو پوست سر خود را ماساژ دهید که باعث افزایش گردش خون می شود و در نتیجه سبب بهبود و تقویت ریشه مو شما شده و حاصل آن قطع شدن ریزش موی شما خواهد بود.
برس مو Promax W333 بسیار مناسب برای بانوانی است که همیشه از برس و شانه کردن موی خود اذیت می شوند و موهایشان همیشه گره می خورد با استفاده از این برس مو دیگر نگران گره خوردن و سختی برس کشیدن موی خود نشوید و همیشه از شانه کشیدن موهای خود لذت ببرید.
یک سری از برس مو ها هنگام برس کشیدن مو باعث الکتریکی شدن مو و در نتیجه کشیده شدن و ریزش مو خواهد شد پس در انتخاب برس موی با کیفیت و استاندارد بسیار توجه نمایید زیرا مو اصلی ترین عضو در زیبایی شما است.
سایت ارشاکو به بانوان حساسی که به زیبایی خود اهمیت می دهند مدل برس مو W333 از برند promax را پیشنهاد می کند. لبخند شما نشانه رضایت ماست.

در ویدیو زیر معرفی برس مو پرومکس W333 را مشاهده می کنید :

ershaco.com از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره برس مو Promax W333 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو برس مو پرومکس Promax W333 Hair Brush را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید برس مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
برس
جنس شانه
بامبو
جنس برس
چوب
سر سرامیکی
ندارد
مناسب برای رده سنی
تمامی سنین
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم