برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

برس مو پرومکس پرفشنال Promax Professional K144 Hair Brush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس مو پرومکس پرفشنال Promax Professional K144 Hair Brush کد 12680 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس مو پرومکس پرفشنال Promax Professional Hair Brush K144 محصولی بی نظیر از برند پرومکس است و مناسب برای صاف و ابریشمی کردن موهای متوسط و بلند شماست.
هیچوقت موهای خود را خیس و یا در هنگام استحمام شانه نکنید زیرا وقتی مو در حالت خیس قرار دارد بسیار ضعیف و شکننده است و این امر باعث آسیب زدن به ریشه مو می شود و همچنین سبب ریزش مو خواهد شد.
برس مو Promax Professional K144 بسیار سبک و خوش دست و وزنی برابر 0.17 کیلوگرم دارد و به راحتی می توانید به صورت طولانی مدت موهای خود را شانه و آراسته نمایید.
برس مو پرومکس K144 دارای 4 رنگ مختلف قرمز - سبز – زرد - بنفش است که بر تنوع رنگی خود افزوده و زیبایی خاصی را به خود اختصاص داده است. ظاهر Promax K144 به شکل مستطیل می ماند که طول دسته برس 90 میلی متر است و دارای پوشش مات لاستیکی برای کنترل بهتر برس و همچنین تخته‌ی منعطف برای راحتی در شانه کردن موها و دارای توپک هایی بر سر شاخه های برس است. 
برس مو پرفشنال مناسب برای تمامی سنین و آقایون و بانوانی که همیشه به ظاهر خود اهمیت می دهند زیرا استفاده از برس های غیر استاندارد به مو و ریشه و پوست سر شما آسیب جدی خواهد زد که شاید جبران ناپذیر باشد و هزینه های جبران ناپذیری را برای شما به ارمغان بیاورد.
سایت ارشاکو این برس مو از برند پرومکس را به شما معرفی می نماید تا همیشه زیبا و منظم باشید و بدرخشید. لبخند شما نشانه رضایت ماست.
ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره برس مو Promax Professional K144 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو برس مو پرومکس پرفشنال Promax Professional  K144 Hair Brush را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید برس مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
فناوری برس
جنس برس :پلاستیک
جنس شانه :پلاستیک
سر سرامیکی
بله
سایز سری
100 × 70 میلی متر
سایر توضیحات
طول دسته: 90 میلی متر
- گیر نکردن توپ‌های سر شاخه‌ها بین موها
- مناسب برای شانه کردن روزانه‌ی هر سایز مو
- عدم ایجاد گره در موهای خشک یا خیس
- دارای تخته‌ی منعطف برای راحتی در شانه کردن موها
- دارای پوشش مات لاستیکی برای کنترل بهتر برس
- مستطیل شکل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم