برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

برس مو پرومکس پرفشنال Promax Professional K122 Hair Brush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس مو پرومکس پرفشنال Promax Professional K122 Hair Brush کد 12678 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس مو پرومکس  پرفشنال Promax Professional K122 Hair Brush محصولی بی نظیر است که ظاهر آن به صورت بیضی شکل و از جنس چوب است.
طول دسته برس مو 100 میلی متر است و مناسب برای شانه کردن انواع مو در انواع ساز می باشد و گیر نکردن توپ ‌های سر شاخه ‌ها بین موها سبب ماساژ دادن پوست سر شما می شود و در نتیجه گردش خون پوست سر شما بیشتر و از ریزش مو جلوگیری و باعث تقویت ریشه مو خواهد شد.
Promax K122 دارای تخته ‌ی منعطف برای راحتی در شانه کردن موها و پوشش مات لاستیکی برای کنترل بهتر برس بوده و خانم ها و آقایونی که دارای موهایی پر پشت هستند و در شانه کردن موهای خود اذیت می شوند ما این برس مو را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم تا با سهولت و لذت موهای خود را شانه و آراسته نمایید.
برس مو  پرفشنال به راحتی درون کیف دستی و حتی داشبورد ماشین شما جای می گیرد و می توانید با خود حمل نمایید و حتی به مسافرت های خود ببرید تا همیشه ظاهری آراسته داشته باشید.
برس K122 بسیار سبک و راحت برابر با وزن 0.15 کیلوگرم است و کاملا خوش دست و سبک است و در 6 رنگ مختلف سبز پسته ای- سرخابی- قرمز- فسفری- زرد -بنفش عرضه شده است.
ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره برس مو پرومکس  پرفشنال K122 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو برس مو پرومکس  پرفشنال Promax Professional K122  Hair Brush را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید برس مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
فناوری برس
جنس برس: چوب
جنس شانه: پلاستیک
سر سرامیکی
بله
سایز سری
120×65 میلی متر
سایر توضیحات
طول دسته: 100 میلی متر
- گیر نکردن توپ‌های سر شاخه‌ها بین موها
- مناسب برای شانه کردن روزانه‌ی هر سایز مو
- عدم ایجاد گره در موهای خشک یا خیس
- دارای تخته‌ی منعطف برای راحتی در شانه کردن موها
- دارای پوشش مات لاستیکی برای کنترل بهتر برس
- بیضی شکل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم